فونیکسریمکسبهتام

امداد نوروزی«۷»

رکورد زمان امداد رسانی به مسافران نوروزی شکسته شد

عصرخودرو: با گذشت ۹ روز از آغاز طرح امداد نوروزی و موج اولیه سفرهای نوروزی میانگین زمان انتظار امداد خواهان برای رسیدن امدادگر کمتر از ۳۰ دقیقه و همچنین درصد پاسخگوئی تماس های ورودی هموطنان به مرکز تماس ایران خودرو برای درخواست امداد خودروئی به رکورد ۹۷.۵۴ رسیده که هر دو رکورد بهتری نسبت به میانگین استاندارد جهانی است.

رکورد زمان امداد رسانی به مسافران نوروزی شکسته شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳:۳۳

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی امداد خودرو ایران، باتوجه به حجم بالای سفرهای نوروزی امسال و نظر به تعداد خودروهای تولیدی ایران خودرو و همچنین تعداد خودروهای تحت پوشش، تماس های ورودی به مرکز تماس ایران خودرو افزایش اندکی نسبت به سال گذشته داشته است. با برنامه ریزی های صورت گرفته طبق آنالیز و پیش بینی این موارد و با مدیریت یکپارچه و سیستمی در امداد خودرو ایران زمان انتظار مشتریان به پایین ترین رکورد در طرح های امداد نوروزی رسیده و به بیش از 97 درصد تماس های ورودی پاسخ داده شده است.

    بیشترین حجم در خواست امداد را محورهای خروجی تهران، محورهای ورودی مشهد و اصفهان به ترتیب بیشترین تقاضای خدمت را به خود اختصاص داده اند .

    خدمات به خودروهای غیر ایران خودروئی نیز با توجه به کمیت و کفیت ناوگان امدادرسانی امداد خودرو ایران در این ایام نیز پرنگ تر بوده و در 9 روز گذشته بیش از 840 خودرو اعم از خودروسازان خارجی و داخلی در سراسر کشور از خدمات امدادی ایران خودرو بهره مند شده اند.

    گستره پوشش دهی 24 ساعته امداد جاده ای و شهری امداد خودرو ایران که توسط گسترده ترین و مختصص ترین ناوگان امدادی کشور انجام می پذیرد در تمامی شهرها و 41 هزار کلیومتر جاده ای بوده که امسال در مناطق آزاد تجاری و همچنین در مسیر کاروان های راهیان نور به صورت ویژه به هموطنان خدمت رسانی می کنند. هموطنان عزیز می توانند در صورت نیاز به مشاوره ، امداد حمل و امداد بالینی در سراسر کشور بصورت 24 ساعته با شماره تلفن 096440 تماس برقرار کنند .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط