فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور:

۱۳ هزار تصادف منجر به جرح و مرگ در این ایام رخ داده؛ ۹۰ درصد از خودرو‌های دخیل در تصادفات داخلی هستند و ۱۰ درصد خارجی

عصر خودرو- رییس پلیس راهور فراجا گفت: ۱۳ هزار تصادف منجر به جرح و کشته شدن افراد در این ایام رخ داده که ۹۰ درصد از خودروهای دخیل از نوع خودروهای داخلی و ۱۰ درصد از نوع خودروهای خارجی بودند. او ادامه‌داد: سهم شماره گذاری خودروهای داخلی ۸۸ درصد و خودروهای خارجی ۱۲ درصد است و این آمار ۹۰ درصدی نشان می‌دهد که خودروهای داخلی ۲ درصد بیشتر از سهم شماره گذاری دخالت داشتند. او یادآور شد: انواع پژو ۲۷ درصد در تصادفات سهم داشتند، درحالی که سهم شماره گذاری آنها ۳۲ درصد است.

۱۳ هزار تصادف منجر به جرح و مرگ در این ایام رخ داده؛ ۹۰ درصد از خودرو‌های دخیل در تصادفات داخلی هستند و ۱۰ درصد خارجی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از انتخاب، رییس پلیس راهور فراجا از پرحجم بودن بار ترافیکی جاده‌های منتهی به کلانشهرها از روز گذشته خبر داد و گفت: 90 درصد خودروهای دخیل در تصادفات منجر به جرح یا کشته شدن افراد در ایام نوروز از خودروهای داخلی هستند.
    سردار «تیمور حسینی» امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: جاده چالوس از ساعاتی پیش از سمت شمال به جنوب یک طرفه شد، همچنین در آزادراه قم و آزادراه قزوین شاهد بار ترافیکی پرحجمی هستیم.

    وی با بیان اینکه سفرهای مسافران نوروزی امروز، فردا و پس فردا ادامه دارد، افزود: 13 هزار تصادف منجر به جرح و کشته شدن افراد در این ایام رخ داده که 90 درصد از خودروهای دخیل از نوع خودروهای داخلی و 10 درصد از نوع خودروهای خارجی بودند.

    رییس پلیس راهور فراجا ادامه‌داد: سهم شماره گذاری خودروهای داخلی 88 درصد و خودروهای خارجی 12 درصد است و این آمار 90 درصدی تصادفات نشان می‌دهد که خودروهای داخلی 2 درصد بیشتر از سهم شماره گذاری دخالت داشتند.

    سردار حسینی یادآور شد: سهم انواع خودروها در تصادفات مشخص است؛ بطور مثال انواع پژو 27 درصد سهم داشتند، درحالی که سهم شماره گذاری آنها 32 درصد است.

    وی عنوان کرد: باید در یک گفت‌وگوی ویژه پس از جمع‌بندی طرح نوروزی به دقت سهم هر خودرو با در نظر گرفتن شماره گذاری، عامل انسانی و مولفه راه را در تصادفات جاده‌ای بررسی و اطلاع‌رسانی کنیم.

     

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو