فونیکسریمکسبهتام

تحویل خودروی چندمنظوره چینی کلید خورد

عصر خودرو- یک شرکت خودروسازی چینی، اولین خودروی چندمنظوره مگا (MPV) خود را به طور رسمی معرفی کرد که لی شیانگ، مدیرعامل شرکت انتظار دارد در میان خودروهای با قیمت بالای نیم میلیون یوان به پرفروش‌ترین استارت‌آپ خودروهای برقی چینی تبدیل شود.

تحویل خودروی چندمنظوره چینی کلید خورد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شرکت لی آتو همچنین با وجود جنگ طولانی قیمت در این بخش، برخی از نسخه‌های جدید با قیمت بالاتر را در سری L موجود خود رونمایی و اعلام کرد که قصد دارد حداقل 6 میلیارد یوان (833.6 میلیون دلار) در سال‌های آینده برای ساخت بیش از 5000 ایستگاه شارژ مستقیم 5C سرمایه‌گذاری کند.

    پرچمدار جدید خانواده مگا Max که توسط لی به عنوان سریعترین خودروی تولید انبوه شارژ می‌شود، با قیمت 559 هزار و 800 یوان عرضه و تحویل از 11 مارس آغاز می‌شود.

    این استارت‌آپ خودروهای الکتریکی، همچنین نسخه‌های جدید شاسی‌بلندهای هیبریدی سری L خود  L7، L8 و L9 را به نمایش گذاشت. قیمت نسخه جدید L7 Pro را 2.9 درصد و L8 Pro جدید را 2.8 درصد افزایش داد.

    عرضه رسمی اولین مدل تمام الکتریکی لی آتو که برای اولین‌بار در نمایشگاه خودروی گوانگژو در ماه نوامبر رونمایی شد، پس از آن صورت گرفت که این خودروساز 9 ساله با ثبت اولین سال سودآوری خود در سال 2023، برآوردهای درآمد سه ماهه چهارم را شکست داد.

    طبق گزارش رویترز، این شرکت انتظار داشت که تحویل سه ماهه اول بین 100 هزار تا 103 هزار دستگاه باشد که نسبت به سال قبل 90.2 تا 95.9 درصد افزایش داشته اما نسبت به سه ماهه قبل 21.9 تا 24.1 درصد کاهش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم