فونیکسریمکسبهتام

رانندگی امن و لذتبخش با ایمن ترین خودروهای ژاپنی در بازار ایران

عصر خودرو- در این مقاله، به بررسی برخی از خودروهای ژاپنی با ایمنی بالا در سگمنت‌های مختلف، از جمله سدان، SUV و کراس‌اوورهای خانوادگی می‌پردازیم تا انتخابی ایده‌آل برای سفرهای خود داشته باشید.

رانندگی امن و لذتبخش با ایمن ترین خودروهای ژاپنی در بازار ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ایمنی اولین و مهم‌ترین فاکتور در انتخاب هر خودرویی است، به‌ویژه زمانی که صحبت از سفرهای طولانی و جاده‌های ناآشنا یا ناهموار به میان بیاید. در این میان، با انتخاب ایمن ترین خودروهای ژاپنی در ایران برای خرید یا اجاره، می‌توانید یک همسفر فولادی باکیفیت در کنار خود داشته باشید که ضامن جان و مال شما و عزیزانتان باشد.

    با وجود تحریم‌های فراوان و عدم واردات بسیاری از امن ترین ماشین های ژاپنی در بازار ایران، انتخاب‌های نسبتاً محدودی برای هموطنانمان باقی مانده است. اما هنوز هم می‌توان در میان خودروهای خارجی موجود در بازار که حاصل زحمت مهندسان سرزمین خورشید تابان هستند، گزینه‌های ایمن و مناسبی را پیدا کرد.

    در این مقاله، به بررسی برخی از خودروهای ژاپنی با ایمنی بالا در سگمنت‌های مختلف، از جمله سدان، SUV و کراس‌اوورهای خانوادگی می‌پردازیم تا انتخابی ایده‌آل برای سفرهای خود داشته باشید.

    معیارهای انتخاب ایمن ترین خودروهای ژاپنی در بازار ایران

    اولین عاملی که برای انتخاب خودروهای ایمن ژاپنی در بازار ایران به ذهن می‌رسد، قیمت آنهاست. به خوبی واقف هستید که در بازار ماشین، هزینه‌ها روزانه بیش از پیش سر به فلک می‌کشند. از همین رو، انتخاب خودروهای ژاپنی موجود در ایران با درجه ایمنی بالا یک سرمایه گذاری اساسی و بزرگ به حساب می‌آید که بایستی حسابی روی آن فکر کنید.

    از جمله پارامترهایی که بایستی پیش از برگزیدن ماشین‌های برتر ژاپنی از لحاظ امنیت در ایران درنظر بگیرید، می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم.

    1. تست‌های ایمنی

    موفقیت در آزمون‌های ایمنی معتبر بین‌المللی مانند Euro NCAP، IIHS و NHTSA.

    2. سیستم‌های ایمنی

    وجود سیستم‌های ترمز پیشرفته مانند ABS، EBD و ESC؛

    سیستم‌های کنترل کشش مانند TCS و HSA؛

    سیستم‌های کمک راننده مانند ADAS

    3. ساختار بدنه

    استفاده از مواد مقاوم در ساخت بدنه؛

    طراحی مناسب بدنه برای جذب انرژی تصادف.

    4. تجهیزات ایمنی

    • وجود کیسه‌های هوا کافی برای سرنشینان؛

    • کمربندهای ایمنی پیش‌کشنده و محدودکننده نیرو؛

    • سیستم‌های هشدار دهنده مانند سیستم هشدار دهنده نقطه کور و سیستم هشدار دهنده تصادف‌ از جلو.

    لیست امن ترین ماشین های ژاپنی در بازار ایران

    در ادامه چند مورد از امن ترین ماشین‌های ژاپنی را باهم بررسی خواهیم نمود.

    سوزوکی گرند ویتارا؛ نمونه ایمن ترین خودروهای ژاپنی

    سوزوکی گرند ویتارا به عنوان یک ماشین امن، نامی آشنا برای جاده‌نوردان و علاقه‌مندان به رانندگی مهیج به حساب می‌آید. این SUV کامپکت قدرتمند علاوه بر عملکرد چابک و قابلیت‌های آفرود مناسب، امنیت بالایی را برای سرنشینان خود به ارمغان می‌آورد. گرند ویتارا به مثابه قلعه‌ای فولادی در جاده‌های پرماجرا، تجربه‌ای امن و آسوده‌خاطر را برای شما رقم خواهد زد.

    ایمنی سوزوکی گرند ویتارا، از طراحی مقاوم شاسی و بدنه آغاز می‌شود. استفاده از فولاد مقاوم در ساخت بدنه، موجب افزایش استحکام آن در برابر ضربات و تصادفات شده است. علاوه بر این، سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای مانند ترمز ABS، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و سیستم هشدار دهنده ترمز اضطراری (EBD) به کار رفته در این ماشین ژاپنی امن امنیت سرنشینان را تضمین می‌کنند.

    گرند ویتارا در آزمون‌های ایمنی معتبر بین‌المللی مانند Euro NCAP موفق به کسب رتبه بالایی شده است. این موفقیت، نشان‌دهنده تعهد کمپانی ژاپنی سوزوکی به ایمنی مشتریانش به حساب می‌آید.

    میتسوبیشی اوتلندر

    میتسوبیشی اوتلندر به عنوان یک کراس اوور‌ میان سایز محبوب، نه تنها با ظاهری جذاب و مدرن، رانندگی لذت‌بخش و امکانات رفاهی متنوع نظرها را به خود جلب می‌کند، بلکه در زمینه ایمنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این خودرو با تجهیز به مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته ایمنی، خیال راننده و سرنشینان را از بابت امنیت در جاده آسوده می‌کند.

    یکی از بارزترین ویژگی‌های ایمنی اوتلندر، سیستم چهارچرخ محرک پیشرفته S-AWC است که با کنترل دقیق گشتاور بین چرخ‌ها، ثبات و پایداری خودرو را در شرایط جاده‌ای، به‌ویژه در پیچ‌ها و مسیرهای لغزنده، به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

    علاوه بر این، سیستم‌های ترمز ABS و EBD به همراه سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) به طور هماهنگ عمل می‌کنند تا از انحراف خودرو از مسیر و تصادفات ناگوار جلوگیری کنند.

    همچنین، سیستم‌های کمکی ترمز BAS و HAC به ترتیب در مواقع ترمزگیری ناگهانی و حرکت در سربالایی‌ها، قدرت ترمزگیری را افزایش داده و از عقب‌گرد خودرو جلوگیری می‌کنند.

    تویوتا راوفور

    تویوتا راوفور، نامی آشنا در دنیای نیم شاسی‌هاست که همچون یار وفاداری همراه شما خواهد بود. دستپخت مهندسان کمپانی ژاپنی تویوتا تنها به ظاهری قدرتمند و دلربا ختم نمی‌شود بلکه با تجهیزات ایمنی پیشرفته، امنیت شما و عزیزانتان را در صدر فهرست ارزش‌های خود قرار می‌دهد.

    این خودرو ژاپنی ایمن در تست‌های استاندارد ایمنی موسسه Euro NCAP، موفق به کسب رتبه 5 ستاره شده است.

    سفری ایمن و خاطره‌ای خوش با اجاره خودروهای خارجی ایمن

    جاده‌ها منتظرند تا با گذر بهترین ماشین‌های خارجی، غبار از رخشان گرفته شود. انتخاب خودرویی ایمن، تضمین امنیت مالی و جانی شما و عزیزانتان خواهد بود. اما همیشه خرید خودروی ایمن، مخصوصاً در بازار نوسانی ایران، برای همه ممکن نیست.

    از سوی دیگر، خرید خودروی خارجی ایمن، سرمایه‌گذاری بزرگی است که احتیاط و مطمئن بودن را می‌طلبد. شما باید تمام و کمال از ایمنی خودرو و عملکرد آن مطمئن شوید تا سفر خود را با خیالی آسوده آغاز کنید.

    مرکز اجاره خودرو سپریس، راه حلی نوین برای شماست. شما می‌توانید بدون دردسر و هزینه‌های سنگین خرید، به سراغ اجاره ماشین خارجی بروید و هر مدلی که درنظر دارید را برای مدت مشخص، با بهترین شرایط و قیمتی مناسب رنت کنید.

    موارد زیر تنها بخشی از مزایای اجاره ماشین با سپریس هستند.

    • تنوع بی‌نظیر: این مؤسسه اجاره خودرو یکی از گسترده‌ترین ناوگان خودروهای خارجی در ایران را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب امکان انتخاب ایمن‌ترین خودرو را متناسب با نیاز و سلیقه شما فراهم می‌کند.

    • شرایط آسان اجاره: با ارائه شرایط منعطف و آسان اجاره، سپریس بدون نیاز به ضامن و با حداقل مدارک، تجربه رانندگی با ایمن‌ترین خودروهای خارجی را برای شما آسان‌تر کرده است.

    • طی آنلاین مراحل عقد قرارداد: برخلاف بسیاری از رقبا، برای اجاره ماشین از سپریس نیازی به امور اداری خسته کننده و کاغذبازی نیست. تمام مراحل، از بررسی و انتخاب خودرو تا عقد قرارداد اجاره ماشین بین شما و اجاره دهنده به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

    • قیمت مناسب: سپریس با ارائه قیمت‌های رقابتی و منصفانه، امکان اجاره خودروهای ایمن را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده است.

    • پشتیبانی 24 ساعته: کارشناسان این مؤسسه با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، در تمام طول سفر همراه شما خواهد بود.

    جمع بندی

    بازار خودرو ایران، داستانی پر فراز و نشیب است. نوسانات قیمت، انتخاب خودرو و به خصوص ایمن ترین خودروهای ژاپنی را به چالشی بزرگ تبدیل کرده است. در این میان، ایمنی خودرو فراتر از یک انتخاب ساده بوده و ضرورتی بزرگ به شمار می‌آید.

    سپریس، با درک این نیاز مهم، گامی نو در راستای ارائه خودروهای خارجی ایمن به هموطنان عزیز برداشته است. شما می‌توانید با اجاره خودرو از سپریس، بدون دغدغه نوسانات قیمت و با هزینه‌ای مناسب، از رانندگی با امن ترین ماشین های ژاپنی در بازار ایران لذت ببرید.

    فرقی نمی‌کند به دنبال اجاره خودروی لوکس برای یک مراسم مهم هستید یا به دنبال کرایه ماشین شاسی بلند مناسب برای یک سفر خانوادگی ایمن. سپریس با ارائه شرایط اجاره مناسب و تنوع بی‌نظیر در خودروهای ژاپنی با ایمنی بالا، انتخابی ایده‌آل برای هر نیاز و سلیقه‌ای است.

    جاده‌های ایران منتظر شما هستند. با سپریس، با خیالی آسوده‌تر رانندگی کنید و از زیبایی‌های سفر خود لذت ببرید.

    کرمان موتوراکستریم