فونیکسریمکسبهتام

خودروسازی ایلیا اعلام کرد:

آغاز فروش دایون Y۷

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ایلیا شرایط فروش ۱۲۰ روزه شاسی بلند دایون Y۷ را منتشر کرد.

آغاز فروش دایون Y۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش این شاسی بلند دو دیفرانسیل می توانند به https://ilia-auto.com/sale مراجعه کنند.

    دایون Y7 نسخه به روز رسانی شده و بهبودیافته Y5 است که به جای پیشرانه 2 لیتری توربو 202 اسب بخاری 280 نیوتون متری به پیشرانه 2.4لیتری توربو با حداکثر توان 215 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتون متر مجهز شده که توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین-زومکس قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

     

    از مهمترین امکانات جدید این خودرو نسبت به نسخه قبلی می توان به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC، سنسور نور و باران برای روشنایی اتوماتیک چراغ ها و روشن شدن اتوماتیک برف پاک کن و سیستم کنترل فشار باد تایرها TPMS در کنار چراغ روشنایی در روز اشاره کرد.

    نسخه ای که برای آزمایش در اختیار ما بود علاوه بر این موارد آپشنال شده بود و امکانات بیشتری نظیر دوربین 360 درجه، سیستم هشدار نقاط کور روی آینه های جانبی BSD و سنسور جلو نیز داشت.

    این خودرو به صورت پایه علاوه بر آپشن های ذکر شده به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، دوربین عقب، گرمکن آینه های جانبی، سانروف، کلید های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل روی فرمان،تهویه مطبوع دیجیتال، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب، تنظیم برقی 6جهته صندلی راننده ، نمایشگر لمسی 8 اینچی و 8 بلندگو نیز مجهز شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط