فونیکسریمکسبهتام

۵۰۰ میلیونِ مسدوی خودروهای وارداتی آزاد شد

عصر خودرو- مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: متقاضیان خرید خودروهای وارداتی می‌توانند با مراجعه به سیستم بانکی نسبت به برداشت پول‌های مسدود شده خود اقدام کنند.

۵۰۰ میلیونِ مسدوی خودروهای وارداتی آزاد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، مهدی تقدسی با اشاره به اینکه از امروز پول‌های بلوکه شده مردم در بانک‌های عامل برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی رفع مسدودی می‌شود، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سیستم بانکی نسبت به برداشت 500 میلیون تومان خود اقدام کنند.

    وی در خصوص اعلام نتایج ثبت‌نام خودروهای وارداتی نیز، گفت: پایش اطلاعات زمان بر است و احتمالاً طی چند روز آینده نتایج ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

    مدیر سامانه یکپارچه خودرو در رابطه با دور جدید فروش خودرو در سامانه نیز افزود: این هفته طرح فروش تعدادی از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اجرا خواهد شد البته هنوز جزئیات آن مشخص نشده و به محض نهایی شدن اطلاعیه آن منتشر می‌شود.

    به گزارش تسنیم، بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه از محل مازادِ خودروهای وارد شده، متقاضیان واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری (مصوبه جلسه 543 شورای رقابت) می‌توانستند از (یکشنبه ١5 بهمن‌ماه) تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه (١٨ بهمن ماه) یکی از حساب‌های خود نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه را به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ 500 میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند.

    مهلت ثبت نام و انتخاب خودرو در این طرح تا ساعت 15 تاریخ 1402/11/24 بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط