فونیکسریمکسبهتام

رییس کل بیمه مرکزی:

کروکی آنلاین تا پایان سال به صورت کامل اجرایی می‌شود

عصر خودرو- - رییس کل بیمه مرکزی گفت: هم اکنون در حال بررسی اختلالات اجرای کروکی آنلاین آزمایشی هستیم و تا پایان سال به صورت سراسری اجرا می‌شود.

کروکی آنلاین تا پایان سال به صورت کامل اجرایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، علی استاد هاشمی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری به مناسبت دهه فجر درباره اجرایی شدن کروکی آنلاین، توضیح داد: در این زمینه جریان داده‌ای بین پلیس راهور و بیمه مرکزی برقرار شده است و در ادامه مقرر شد پیامک بین مقصر و آسیب دیده ارسال شود.

    وی افزود: مقرر شد کارگروهی بین بیمه و راهور تشکیل و اختلالات سراسر کشور بررسی شود و طبق آخرین داده‌ها زمان ظرف مدت دو ساعت تا رسیدن اطلاعات به بیمه مرکزی زمان صرف می‌شود و بعد وارد فرایند ارزیابی خسارت و پرداخت می‌شود برخی شرکت‌های بیمه به دنبال پرداخت آنلاین هستند.

    رییس بیمه مرکزی درباره انتشار بدهکاران صنعت بیمه، گفت: سال آینده بر نحوه خرید بیمه‌نامه بدهکاران بیمه تمرکز خواهیم داشت و سخت‌گیری‌ها بیشتر خواهد شد و درصدد هستیم با ورود وجوه نقد و بدهکاری به تقویت بنیه شرکت کمک می‌کند.

    استاد هاشمی درباره ورود فناوری به صنعت بیمه، گفت: امروز به دنبال ورود فناوری اطلاعات هستیم و البته صنعت بیمه مقداری در این زمینه کند عمل کرده است و ما تلاش می‌کنیم در بیمه مرکزی شتاب دهندگی شرکت‌های بیمه را در عرصه نوآوری شتاب دهیم و از فرایند ورود فناوری‌های جدید استقبال می‌کنیم و از برداشتن هر گام موثری در این زمینه حمایت می‌کنیم؛ اما الزامات و قوانین باید رعایت شود.

    شرکت بیمه ورشکسته نداریم

    رئیس کل بیمه مرکزی درباره اعلام ورشکستگی برخی شرکت‌های بیمه، گفت: برخی شرکت‌های بیمه اطلاعات ناقصی را ارایه می‌کنند و این درست نیست البته ملاک بیمه مرکزی تنها ملاک افزایش پرتفوی را ملاک قرار نمی‌دهد و بایستی تمام موارد در نظر گرفته شود الان در حال حاضر هیچ کدام از شرکت‌ها از شاخص‌های اعلامی افول نداشته و شرکتی که نتواند توانگری خود را مراعات کند رصد و رسیدگی می‌شود و هیچ شرکت‌ها مشکل ورشکستگی ندارند.

    وی در پاسخ به سوال عدم شفافیت موجب برکناری رییس سابق بیمه مرکزی گفت: اینکه رییس کل بیمه مرکزی به دلیل عدم شفافیت برکنار شده درست نیست.

    ادامه دارد...

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط