فونیکسریمکسبهتام

تحویل ۹۰ روزه و گارانتی سه ساله راساموتور در دوره جدید عرضه خودروهای وارداتی

خودروهای GAC در سامانه عرضه می شود

عصر خودرو- فروش فوری محصولات راساموتور با زمان تحویل حداکثر سه ماه خودروهای برند وارداتی GAC ، از امروز دوشنبه ۱۶ بهمن در سامانه خودرو های وارداتی آغاز شده است.

خودروهای GAC در سامانه عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت راساموتور از دوشنبه 16 بهمن‌ماه ثبت‌نام و فروش سه مدل از خودروهای جی‌ای‌سی (GAC) شامل امپو، امکو و جی اس 3 را در سامانه خودروهای وارداتی آغاز کرده و تا 20 بهمن ادامه دارد.

    همچنین این شرکت به منظور تقدیر از مشتریانی که در این دوره از عرضه برای خرید اقدام می‌کنند، اعلام کرده که تمامی سرویس‌های ادواری این سه مدل را در طول دوره ضمانت یا گارانتی معادل 3 سال یا 60 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) به صورت رایگان انجام خواهد داد. 

    کلیه افراد واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه 543 شورای رقابت)، از روز دو‌شنبه مورخ 16 بهمن تا ساعت 23:59 روز جمعه 20 بهمن می‌توانند ثبت‌نام انجام داده و یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

    متقاضیان محترم باید از تاریخ یکشنبه 15 بهمن تا ساعت 13 روز چهارشنبه 18 بهمن یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط