فونیکسریمکسبهتام

لوکس ترین و متفاوت ترین پیکاپ جدید بازار در راه است

زمزمه های ورود دومین محصول VGV به ایران

عصر خودرو- به تازگی تصاویری از ورود نخستین نمونه های پیکاپ برند VGV چین ( زیر مجموعه گروه Wechai) منتشر شده است.

زمزمه های ورود دومین محصول VGV به ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هنوز عرضه کننده نهایی این محصول مشخص نیست اما با توجه به آنکه نخستین محصول VGV که یک کراس اوور هفت نفره است توسط خودروسازی ایلیا معرفی شده بود و قرار است به زودی فروش آن آغاز شود ممکن است این پیکاپ نیز به سبد محصولات VGV شرکت خودروسازی ایلیا بپیوندد. این پیکاپ هم اکنون در حال آماده سازی برای ورود به بازار کشورهای مختلفی است و برای مثال قرار است در بازار مصر با نام F16 به فروش برسد.

    پیکاپ برند VGV با نام VG7 در نسخه جدید با نام F16 طراحی ظاهری متفاوتی نسبت به پیکاپ های موجود در بازار ایران دارد و از پیشرانه 2 لیتری توربو با حداکثر توان 224 اسب بخار و حداکثر گشتاور 385 نیوتون متر نیرو میگیرد. گیربکس این پیکاپ نیز مانند نسخه کراس اوور U75Plus که توسط خودروسازی ایلیا پیشتر معرفی شده بود از نوع  8 سرعته اتوماتیک AT است.

    از نکات قابل توجه در داخل کابین این پیکاپ که نشانگر هویت لوکس و متفاوت آن است سه نمایشگر متصل در سراسر داشبورد است. این خودرو همچنین در فول ترین نسخه از رادارهای کمک راننده و تکنولوژی های ترمز خودکار، کروز کنترل تطبیق پذیر، حرکت خودکار بین خطوط، صندلی های برقی، 12 بلندگو و ... بهره می برد.

    همچنین قرار است نسخه تمام الکتریکی این پیکاپ نیز توسط سینوتراک معرفی شود و احتمالا در زمره نخستین پیکاپ های الکتریکی بازار ایران نیز قرار خواهد داشت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم