فونیکسریمکسبهتام

در حاشیه چهارمین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه

بازدید رئیس سازمان توسعه تجارت از آخرین دستاوردهای ایران دوچرخ

عصر خودرو- مهدی ضیغمی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت و دوچرخه از غرفه ایران دوچرخ بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای محصولات این شرکت قرار گرفت.

بازدید رئیس سازمان توسعه تجارت از آخرین دستاوردهای ایران دوچرخ
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در حالی شرکت ایران دوچرخ با سبد متنوعی از محصولات خود در نمایشگاه موتورسیکلت که در شهر آفتاب برگزار شده است، حضور یافته که مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت از دستاوردهای محصولات این شرکت در حوزه موتورسیکلت‌های برقی و بنزینی و سه چرخه برقی و نیز سایر محصولات این شرکت بازدید کرد.

    گفتنی است؛ ایران دوچرخ محصولات متنوعی را در این نمایش در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده است چنانچه موتورسیکلت استریت DS 200 از محصولات ایران دوچرخ است که با پیشرانه تک سیلندر هوا خنک و خروجی 10.23 کیلووات (13.7 HP) به نمایشگاه آورده است.

    محصولاتی نظیر کاپیتان 150، 10بی، کی‌پی‌تی200 و کی‌پی‌تی پرو در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

    موتورسیکلت‌های آرشیا 200، جیران 305، جیران 309 و نیز سه چرخه برقی 1000 وات و سه چرخه برقی 500 وات از دیگر محصولاتی است که ایران دوچرخ در معرض نمایش قرار داده است.

    ایران دو چرخ در این نمایشگاه دو محصول با نام موتور چهار چرخ ATV500 و ATV800 و نیز اسکوتر آوا کلیک 150، وترانو 150 و موتورسیکلت تریل ایکس 2 را  در نمایشگاه موتورسیکلت شهر آفتاب در معرض بازدید قرار داده است.

    همچنین ایران دوچرخ در حوزه موتورسیکلت‌های برقی نیز محصولات متنوعی همچون موتوربرقی جی‌اس3000، موتور برقی EM04 و موتوربرقی EM06 را با خود به نمایشگاه موتورسیکلت آورد.

    گفتنی است؛  در حاشیه این نمایشگاه مشتریان می‌توانند در طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات ایران دوچرخ شرکت نمایند.

    ایران دوچرخ در نمایشگاه موتورسیکلت از تاریخ 20 لغایت 23 دی ماه 1402 از ساعت 10 تا 17 در سالن A5 نمایشگاه شهر آفتاب تهران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط