فونیکسریمکسبهتام

مدیر روابط عمومی مجموعه خودرویی گودرزی اعلام کرد:

شهرک اتومبیل گودرزی رسما نماینده ماموت خودرو شد

عصر خودرو- کسری شیروانی مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی اعلام کرد این شرکت رسما نمایندگی فروش محصولات وارداتی ماموت خودرو را اخذ کرد و شوروم جدید آن در منطقه تجریش تهران به زودی افتتاح می شود.

شهرک اتومبیل گودرزی رسما نماینده ماموت خودرو شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شهرک اتومبیل گودرزی به عنوان بزرگ ترین مجموعه مولتی برند خودرویی پایتخت به لیست نمایندگی های فروش شرکت ماموت خودرو پیوست.

    مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی در توضیح این خبر گفت: شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده محصولات شرکت فولکس واگن در دوره جدید واردات سه محصول از خانواده برند «جتا» را به ایران وارد کرده است. این شرکت 17 نماینده فعال در استان های تهران، البرز، فارس، کرمانشاه، مازندران، آذربایجان شرقی، مشهد، اصفهان، گلستان، گیلان، قم و قزوین دارد که این تعداد شامل 13 شوروم و 4 تعمیرگاه است. به تازگی شهرک اتومبیل گودرزی هم به لیست این شوروم ها اضافه شده است.

    وی افزود: شهرک اتومبیل گودرزی که دفتر مرکزی آن در کیلومتر 20 جاده قدیم کرج(فتح) قرار دارد بزرگ ترین مجموعه خودرویی مولتی برند در پایتخت به حساب می آید. این مجموعه نماینده رسمی شرکت های ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، مدیران خودرو(ام وی‌ام‌ و فونیکس)، BM Cars و نیرو موتور است و در استان های تهران و البرز فعالیت می کند.

    شیروانی افزود: شوروم محصولات وارداتی ماموت خودرو به زودی در منطقه تجریش تهران افتتاح خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط