فونیکسریمکسبهتام

تحویل زودتر از موعد دومین سری تویوتا کرولا وارداتی

عصر خودرو-شنیده های خبرنگار «عصرخودرو» حاکی از آن است که شرکت معین خودرو با طی مراحل شماره گذرای دومین سری تویوتا کرولاهای وارداتی احتمالا این محموله را حدود سه هفته زودتر از موعد به مشتریان تحویل خواهد داد.

تحویل زودتر از موعد دومین سری تویوتا کرولا وارداتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴:۰۰
  • تحویل زودتر از موعد دومین سری تویوتا کرولا وارداتی
  • تحویل زودتر از موعد دومین سری تویوتا کرولا وارداتی
  • تحویل زودتر از موعد دومین سری تویوتا کرولا وارداتی
  • تحویل زودتر از موعد دومین سری تویوتا کرولا وارداتی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، دومین محموله تویوتا کرولاهای وارداتی نیز مانند محموله نخست از نوع مجهز به پیشرانه 1.2 لیتری توربو 16 سوپاپ است.

تویوتا کرولا وارداتی معین خودرو با توجه به سقف قیمتی واردات خودرو تا اینجای کار، پرآپشن ترین و مجهزترین خودرو وارداتی غیرچینی به کشور به حساب می آید که هنوز گزینه دیگری با این سطح از امکانات از هیچ برند غیرچینی دیگر در سامانه خودروهای وارداتی بارگزاری نشده است.

نسخه وارداتی تویوتا کرولا به مجموعه کامل کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای و حتی کیسه هوای زانویی (9نقطه ای) مجهز شده و رادار آن امکان استفاده از سیستم حرکت خودکار خودرو بین خطوط و همچنین کروز کنترل فعال (Adaptive CruisControl) را محیا می کند. یک نمایشگر 8 اینچی در میانه داشبورد به صورت پاپ‌آپ قرار دارد و یک نمایشگر 4.2 اینچی در سمت راست نمایشگر های پشت فرمان آپشن های مختلف فنی خودرو را به نمایش درمی آورد که از آن جمله علاوه بر موارد مطرح شده می توان به سیستم کنترل فشار باد تایرها اشاره کرد. از دیگر امکانات قابل توجه این خودرو می‌توان به تهویه دیجیتال دستی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، حالت اسپرت گیربکس، کنترل الکترونیکی پایداری و استارت بدون کلید نیز اشاره کرد. پیشرانه این خودرو دقیقا همان پیشرانه ای است که روی تویوتا CH-R های وارداتی مدل 2017 و 2018 به ایران مورد استفاده قرار گرفته بود. حداکثر توان این پیشرانه 1197 سی سی توربو به 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به 185 نیوتون متر می رسد. سیستم انتقال قدرت در نمونه وارداتی معین خودرو ایرانیان از نوع CVT با قابلیت تعویض مصنوعی 10 سرعته است و مصرف سوخت ترکیبی 5.88 لیتر در 100 کیلومتر را رقم می زند که در ترکیب با ظرفیت مخزن سوخت 50 لیتری، امکان پیمایش متوسط 850 کیلومتری را فراهم می کند.

این خودرو با قیمت 2.015 میلیارد تومان به نخستین خریداران تحویل داده شده است و در صدر پرطرفدارترین خودروهای وارداتی تا این لحظه قرار دارد. شرکت معین خودرو همچنین طی هفته های آینده برنامه واردات محموله تویوتا کرولا های مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری را دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط