فونیکسریمکسبهتام

وزیر ورزش:

مساله مجوز واردات خودروی ملی‌پوشان در حال پیگیری است

عصر خودرو- وزیر ورزش در رابطه با بحث ابطال مجوز واردات خودرو برای بازیکنان تیم ملی فوتبال، گفت: این مساله توسط معاونت حقوقی آقای رئیس‌جمهور آقای دهقان در حال پیگیری است، عزیزان در این زمینه اقدامات، تلاش‌ها و مکاتباتی را انجام داده و در دست اقدام دارند که بتوانند این نگرانی که به وجود آمده را برطرف کنند.

مساله مجوز واردات خودروی ملی‌پوشان در حال پیگیری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در رابطه با بحث ابطال مجوز واردات خودرو بازیکنان تیم ملی فوتبال، گفت: این مساله توسط معاونت حقوقی آقای رئیس‌جمهور آقای دکتر دهقان در حال پیگیری است، عزیزان در این زمینه اقدامات، تلاش‌ها و مکاتباتی را انجام داده و در دست اقدام دارند که بتوانند این نگرانی که به وجود آمده را برطرف کنند.

    وی تصریح کرد: ضمن اینکه باید به دغدغه‌های رشته‌های دیگر به ویژه رشته‌های المپیکی از جمله کشتی هم توجه و رسیدگی شود.

    هاشمی درخصوص احداب دهکده مدال‌آوران نیز، گفت: مساله‌ای که بنده عنوان کرده بودم «شهرک مدال‌» بود که از پیشنهاد بنده به دولت بود و البته مورد پذیرش قرار گرفت. در همین راستا مقرر شد زمین را ورزش و جوانان تهیه کند و ساختمان را وزارت مسکن احداث کند.

    هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون احداث ورزشگاه بزرگ تهران، عنوان کرد: ساخت ورزشگاه یکی از پروژه‌های بزرگ کشور است که در تاریخ ورزش کشور وجود نداشت. کلان پروژه با پیمانکار چینی است اما در قسمت های خرد آن از ظرفیت های داخلی استفاده خواهد شد. درخصوص پرداخت هزینه‌های اجرای این پروژه هم در دولت تصویب شده که از محل تهاتر نفت است که این پروژه اجرا خواهد شد.

    وی افزود: البته این هم از محاسن پروژه است که منابع مالی بدون دغدغه فراهم شده است.

    وزیر ورزش درخصوص بهره‌برداری از این پروژه گفت: تمام هم و غم ما این است که این پروژه در چند فاز به بهره برداری می رسد؟ تلاش ما این است که فاز اول آن را تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسانیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط