فونیکسریمکسبهتام

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت خبر داد:

تمدید اعتبار حواله‌های فروش خودرو به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثاگران

عصر خودرو- معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در نامه خطاب به مدیران عامل ایران‌خودرو و سایپا اعلام کرد که اعتبار پیش فاکتور و حواله‌های فروش خودرو به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثاگران تمدید شد.

تمدید اعتبار حواله‌های فروش خودرو به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثاگران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از وزارت صمت، «منوچهر منطقی» معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در نامه خطاب به «علیمردان عظیمی» مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و «محمدعلی تیموری» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعلام کرد که اعتبار پیش فاکتور و حواله‌های فروش خودرو به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثاگران تمدید شد.

    در متن این نامه آمده است:

    با عنایت به اینکه در راستای اجرای آئین‌نامه اجرایی بند (و) تبصره (7) ماده واحد قانون بودجه سال 1402 کل کشور موضوع تصویب‌نامه شماره 85983/ت61254هـ مورخ 18/05/1402 هیات محترم وزیران در خصوص «تخصیص و واگذاری خودرو به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران» و برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانک مرکزی ج.ا.ا ایران، بانک‌های عامل و شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، فراخوان و ثبت‌نام مشمولان معرفی شده از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران از هفته اول آبان آغاز شد.

    لیکن طی مدت اجرای فرآیند تخصیص و واگذاری خودرو، علی‌رغم توافقات و هماهنگی‌های قبلی، در مرحله اجرا، برخی از بانک‌های عامل با مشکل تعاملات سیستمی مواجه شده و امکان ارائه خدمات بانکی به مشمولانی که از نمایندگی‌های فروش پیش فاکتور/حواله دریافت کرده بودند، میسر نشد.

    اکنون با توجه به مرتفع شدن مشکل پیش آمده از طرف بانک‌های عامل و همچنین به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مشمولان، شایسته است دستور فرمائید نسبت به تمدید اعتبار پیش فاکتور/حواله‌های فروش صادره در ماه‌های آبان و آذر به مدت یک‌ماه تا تاریخ 21/10/1402 اقدام عاجل معمول و نتیجه به این معاونت منعکس شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط