فونیکسریمکسبهتام

یلدانه پرشیا خودرو، تخفیف های خدمات یلدایی پرشیا خودرو

عصر خودرو- به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا، شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، اقدام به ارائه خدمات یلدانه با تخفیف های جذاب خدمات یلدایی در قالب کمپین یلدانه پرشیا خودرو کرده است.

یلدانه پرشیا خودرو، تخفیف های خدمات یلدایی پرشیا خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خودرونویس، خدمات یلدانه پرشیا خودرو از 27 آذر الی 7 دی ماه 1402 در نمایندگی های رسمی خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در سراسر کشور ارائه می شود.

    لیست خدمات و تخفیف های یلدایی پرشیا خودرو به شرح زیر است:
    چک 12 گانه به صورت رایگان، اجرت انجام تعمیرات 10 درصد، خرید قطعات تا 10 درصد، خدمات تیونینگ خودرو تا 40 درصد، خرید رینگ و تایر تا 30 درصد، خدمات BSI 25 درصد، گارانتی تا 40 درصد، کمیسیون فروش خودرو 30 درصد، خرید انواع اکسسوری و محصولات برند پرشیاتو تا 35 درصد و خرید باتری 10

    مشتریان محترم می‌توانند جهت شرکت در این طرح  به بخش نوبت‌دهی اینترنتی به آدرس https://persiakhodro.ir/OnlineReception مراجعه کرده و از امکانات و تخفیف های این طرح استفاده نمایند.

    همچنین متقاضیان عزیز و دارندگان خودروهای ب ام‌ و و مینی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 0214591 بخش خدمات پس از فروش با داخلی 2 تماس حاصل نموده و یا به وبسایت پرشیا خودرو مراجعه فرمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط