فونیکسریمکسبهتام

صفر تا صد خدمات و قطعات خودروتان را به اصالت بسپارید

عصر خودرو- کیفیت سواری با یک خودرو به نوع نگهداری از آن در بلندمدت بستگی دارد و هر گونه سرویس یا تعمیر و نگهداری از هر خودرو بدون شک تنها با استفاده از قطعات اصل منجر به حفظ کیفیت و اصالت آن خودرو خواهد شد.

صفر تا صد خدمات و قطعات خودروتان را به اصالت بسپارید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اگر به بازار قطعات خودرو مراجعه کنید، فارغ از برند یا نوع خودرو شما بدون شک با تنوع گسترده ای از قطعات مواجه خواهید شد که حتی در صورت مشاهده جعبه با لوگو برند خودروتان نمی توانید مطمئن باشید که آیا آن قطعه اصل است یا خیر!

    در این شرایط انتخاب مرجع تامین قطعه و خدمات می تواند اطمینان خاطر شما برای استفاده از قطعات اصل را دوچندان کند. قطعات و خدمات پس از فروش از مراجع رسمی دو مقوله مهم در نگهداری یک خودرو به حساب می آیند. ممکن است قطعه اصل در اختیار شما باشد اما به مرکزی مراجعه کنید که تجهیزات آن منطبق بر استاندارد های برند خودرو شما نیست و در نتیجه، برای مثال دستگاه عیب یاب یا دیاگ با استانداردهای روز آن برند به روز رسانی نشده باشد و در نهایت خودرو شما بر اساس استاندارد برند مرجع عیب یابی و اصلاح نخواهد شد. حتی ساده ترین ابزار مخصوص خدمات پس از فروش که به سفارش شرکت مادر سازنده خودرو طراحی شده باشند تنها در اختیار شبکه رسمی خدمات پس از فروش قرار دارد تا حتی در باز و بسته کردن پیچ ها نیز زمینه برای ایجاد مشکل بزرگتری برای خودرو شما بوجود نیاید.

    هیچ قطعه سازی بهتر از خودروساز قطعه ایده آل و متناظر با یک خودرو را نمی شناسد و نمی تواند قطعه ای منطبق بر استاندارد و نیاز واقعی خودرو را طراحی، تولید و عرضه کند. برای مثال استفاده از فیلترهای هوای غیراستاندارد شاید شما را چند هزار تومان نسبت به قطعه اصلی جلو بیاندازد اما در نهایت و در بهترین حالت 50 درصد فیلتراسیون کمتری از قطعه اصل خواهد داشت و به سرعت کارایی خود را از دست خواهد داد و در نتیجه هوای ورودی به پیشرانه خودرو بدون کاربری ایده‌آل موجب اختلال در عملکرد فنی خودرو و بروز مشکلات بسیار سنگین تر خواهد شد. فیلتر هوا یک مثال ساده و کوچک در قیاس با قطعات بزرگتر، مهم تر و کاربردی تر است.

    محصولات کیاموتورز کره جنوبی در زمره پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران قرار دارند. این محصولات با تنوع بالا مدت هاست که در بازار یاران حضور دارند و عمر برخی از آن ها به حدود 20 سال رسیده است و همین موضوع، حساسیت روی تعمیر و نگهداری دقیق و استاندارد از آن ها را دو چندان می کند. همچنین خودروهای جدیدتر با عمر کمتر از 5 سال که در آخرین دوره واردات به کشور عرضه شده اند به دلیل بالا بودن هزینه تعمیرات و نگهداری باید با دقت بیشتری در زمینه خدمات پس از فروش مورد توجه مالکان قرار بگیرد. در همین زمینه پیشنهاد می شود تا مالکین این خودروها به جای مراجعه به بازار آزاد و تهیه قطعاتی که نمی توان از اصل بودن آن ها اطمینان حاصل کرد و سپس مراجعه به مراکز خدماتی که هیچ ارتباطی با استاندارد های روز خدماتی کیاموتور زکره جنوبی ندارند، صفر تا صد مشکل را به کوشاخودرو به عنوان عرضه کننده محصولات روز کیاموتورز و دارنده استاندارد های خدمات پس از فروش از این برند کره ای بسپارند تا از تمامی مراحل ارائه خدمات به خودروها اطمینان داشته باشند.

    کوشا خودرو با هدف رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات ویژه، کمپین خانواده کوشاخودرو را آغاز کرده است. این کمپین از تاریخ 20 آذرماه آغاز شده و برای تمامی دارندگان خودروهای کیا قابل استفاده است. یکی از امتیازات ویژه این کمپین، امکان بازدید رایگان از 20 نقطه ای مهم خودرو است. این امکان به مشتریان ارائه می‌شود تا از وضعیت فنی خودروی خود مطلع شوند و درصورت نیاز اقدام به تعمیر و رفع ایراد نمایند.

    بازدید رایگان شامل موارد ذیل می باشد :
    *عیب یابی سیستم های الکترونیکی
    *موتور و گیربکس
    *سیستم گرمایش
    *سیستم تعلیق و ترمز
    *تست مایعات و روانکارها
    *سیستم روشنایی داخلی و خارجی

    علاوه بر این، کوشا خودرو با ایجاد باشگاه مشتریان، امتیازات ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد که با حضور در کمپین و عضویت در این باشگاه، می‌توانند از تخفیف‌ها و خدمات ویژه ای برخوردار شوند.

    کوشا خودرو با هدف آسایش خیال مشتریان گرامی خدمات امداد جاده ای را به کسانی که در کمپین فوق شرکت نمایید و حائز شرایط ورود به باشگاه مشتریان کوشا خودرو باشند ارائه می دهد که این خدمات عبارتند از:
    1. حمل خودرو در شهر
    2. حمل خودرو در جاده
    3. تعویض لاستیک پنچر
    4. سوخت رسانی: در صورت تمام شدن سوخت خودرو در سطح شهر و جاده ( به غیر از محل سکونت و محل کار ) امداد کوشا خودرو جهت تامین سوخت به محل توقف خودرو اعزام می‌شوند.
    5. تعویض باطری / اتصال باطری به باطری: در صورت معیوب شدن باطری، امداد کوشا خودرو باطری را تعویض و یا اتصال باطری به باطری می نماید . هزینه باطری در صورت خارج بودن آن از زمان پوشش گارانتی بر عهده مشتری می‌باشد.

    کمپین خانواده کوشاخودرو و خدمات امداد جاده ای ارائه شده توسط شرکت کوشا خودرو نشان از تلاش و تمرکز این شرکت بر رضایت مشتریان و ارائه خدمات آن دارد. مشتریان محترم می‌توانند با استفاده از این خدمات، با آسودگی و اطمینان خاطر از رانندگی خود لذت ببرند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کوشاخودرو به آدرس kooshakhodro.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط