فونیکسریمکسبهتام

تقدیر زامیاد از نقش اول دو سوژه جالب شبکه های اجتماعی با محوریت نیسان آبی

هدیه نیسان آبی به مالک نیسان ناجی

عصر خودرو- شرکت خودروسازی زامیاد، ۱۴ آذرماه طی مراسمی از مالک خودرو نیسان آبی که با جانفشانی با این خودرو جان چندین نفر در آتش سوزی را نشان داده بود و همچنین پدر ۱۱ فرزند که با نیسان اجاره ای کار می کرد تقدیر کرد و به هر دو نفر یک دستگاه وانت نیسان آبی هدیه داد.

هدیه نیسان آبی به مالک نیسان ناجی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳:۰۰
  • هدیه نیسان آبی به مالک نیسان ناجی
  • هدیه نیسان آبی به مالک نیسان ناجی
  • هدیه نیسان آبی به مالک نیسان ناجی
  • هدیه نیسان آبی به مالک نیسان ناجی
  • هدیه نیسان آبی به مالک نیسان ناجی
  • هدیه نیسان آبی به مالک نیسان ناجی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هفته گذشته ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن راننده یک وانتنیسان با ازخودگذشتگی عده زیادی را از آتش سوزی نجات داد. همچنین ویدیوی دیگری از فردی که با 11 فرزند و نیسان استیجاری خرج زندگی را میداد نیز منتشر شده بود که در نتیجه انتشار عمومی این دو ویدیو، شرکت زامیاد در حرکتی قابل تقدیر با اهدای دو دستگاه وانتنیسان از این افراد تقدیر کرد.

در این مراسم که با حضور دکتر برادران معاون وزیر صمت،محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا و سعید علیزاده مدیرعامل زامیاد و جمعی از پرسنل شرکت زامیاد برگزار شد، مدیر عامل سایپا در خصوص تولید وانت نیسان  زامیاد گفت؛در سال گذشته 49 هزار نیسان تولید شده و امسال این عدد به 60 هزار دستگاه رسیده که این امر نشان دهنده جایگاه وانتنیسان در سیستم حمل ونقل کشور است.

محمد علی تیموری سه ویژگی مهم وانت نیسان  را شاسی تولید شده از فولاد خاص ،لاستیک و محور کامیونتی آن عنوان کرد و افزود: موتور، گیربکس و دیفرانسیل این محصول برای مسیر های سخت و دشوار ساخته شده و هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار پایین است.

مدیرعامل سایپا در بخش از سخنان خود گفت: خیلی ها به دنبال حذف نیسان از چرخه حمل ونقل کشور هستند ولی باید در نظر داشت که این خودرو 90 درصد ساخت داخل است که نکته مثبت آن در زمان تحریم بوده و هست که میتوان برای سیستم حمل ونقل کشور روی آن حساب ویژه ای باز کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: تا سال 1404 تریم داخل و بیرون نیسان و همچنین بخش موتوری آن شامل تغییرات اساسی خواهد شد.

تیموری در پایان از صادرات وانتنیسانزامیاد به چند کشور خبر داد که پاکستان و کنیا از جمله این کشورها هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط