فونیکسریمکسبهتام

هشت خودروی دور جدید سامانه وارداتی ها مشخص شد

عصر خودرو- مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو در گفت و گو با خبرنگار آخرین خودرو از عرضه هشت خودروی وارداتی در دور ششم سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.

هشت خودروی دور جدید سامانه وارداتی ها مشخص شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از آخرین خودرو، مهدی تقدسی اعلام کرد که عرضه 8 خودروی وارداتی از دوشنبه 13 آذر آغاز می شود و دارندگان اولویت در سامانه وارداتی ها، می توانند برای ثبت خرید اقدام کنند.

    در این دوره از سامانه جتا VS5، جتا VS7، زوتی DL5، چانگان CS35 پلاس، چانگان CS55 پلاس، جیلی آزکارا، بستیون T77 و سوزوکی سیاز عرضه می شوند و متقاضیان می توانند برای خرید این خودروها اقدام کنند. همچنین شرکت های عرضه کننده این خودروها ماموت خودرو، پارس خودرو، سایپا، فردا موتورز، بی ام کارز گروه بهمن و راسا موتور هستند.

    به گفته مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو بر اساس قوانین فعلی، این خودروها حداکثر طی 90 روز کاری به دست مشتریان می رسند و صرفاً خودروهایی در این سامانه به فروش می رسند که به خاک کشور وارد شده اند. همچنین برخی خودروها قیمت نهایی مشخص دارند و برخی دیگر هم در مرحله قیمت گذاری به سر می برند.

    در دور ششم سامانه وارداتی ها تنها جیلی آزکارا فردا موتورز به عنوان یک محصول جدید عرضه شده است و سایر خودروهای نام برده در دوره های قبلی هم به فروش رسیده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط