فونیکسریمکسبهتام

نخستین خودرو هفت نفره ایران خودرو عرضه شد

آغاز فرآیند تحویل خودرو هایما ۷X به مشتریان

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران‌خودرو تحویل نخستین مرحله خودرو هایما ۷X را به صورت حضوری و غیرحضوری به مشتریان آغاز کرد.

آغاز فرآیند تحویل خودرو هایما ۷X به مشتریان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، به منظور توسعه سبد محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو و با هدف افزایش رضایت مشتریان، پس از دریافت تاییدیه های نهایی و قیمت گذاری توسط شورای رقابت، تحویل اولین مرحله خودرو هایما 7X به مشتریان آغاز شد.

    ایران خودرو در بازه زمانی هفت روزه، بیش از 100 دستگاه از این محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار داده است.

    خودرو هایما 7X به عنوان اولین خودروی هفت نفره گروه صنعتی در کلاس MPV در سایت خراسان با 20 درصد ظرفیت داخلی سازی به تولید رسیده است.

    این محصول یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در بازار ایران است که موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف چین CNCAP شده است؛ از سایر ویژگی های این خودرو می‌توان به دارا بودن شش کیسه ایمنی هوا، سیستم هشدار یادآور حضور کودک در خودرو، دوربین دید 360 درجه، دوربین نظارت بر سرنشینان داخل خودرو، قابلیت فرمان پذیری صوتی برای سرنشینان جلو، در برقی صندوق عقب، سیستم رانندگی خودران و سیستم کمکی پارک اشاره کرد.

    این خودرو علاوه بر دارا بودن 12 رادار در اطراف خود، دارای سیستم کروز کنترل تطبیقی است که بین سرعت های 30 تا 150 کیلومتر بر ساعت عمل می کند و به صورت دائم جاده و مسیر پیش رو را پایش کرده و سرعت خودرو را بر مبنای فاصله از خودروی مقابل تنظیم می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط