فونیکسریمکسبهتام

در دیدار با اعضای شورای پایگاه بسیج شهید مهدیخانی شرکت زامیاد عنوان شد؛

تبیین اهداف در مسیر تحقق آرمان‌های ولایت، وظیفه فردی و سازمانی ما است

عصر خودرو- به مناسبت هفته بسیج، مدیرعامل شرکت زامیاد با اعضای شورای پایگاه بسیج شهید مهدیخانی این شرکت دیدار کرد.

تبیین اهداف در مسیر تحقق آرمان‌های ولایت، وظیفه فردی و سازمانی ما است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از ارتباطات زامیاد، در این مراسم، سعید علی‌زاده مدیرعامل شرکت زامیاد بیان داشت: هفته بسیج تلنگری است برای یادآوری اهداف ولایی نظام اسلامی و ما باید همواره متعهد به اجرای دقیق آن باشیم.

    وی با اشاره به اینکه تبیین اهداف در مسیر تحقق آرمان‌های ولایت، وظیفه فردی و سازمانی است تاکید کرد: نقش و اثر مثبت بسیج در فرآیندهای جاری سازمان، گامی روبه‌جلو به منظور ثمربخشی این اهداف خواهد بود.

    علی‌زاده به شعار محوری هفته بسیج «بسیج امید ملت ایران» نیز اشاره داشت و گفت: بسیج به‌عنوان یک مجموعه بزرگ مردم‌نهاد و خودجوش برای رفع مشکلات، همواره پیش‌گام بوده است، به صورتی که این نهاد معنوی را می‌توان مظهر تحقق مردم‌سالاری دینی دانست.

    در ادامه این نشست صمیمانه، مرتضی میردار عضو موظف هیات مدیره و معاون منابع انسانی با اشاره به اهمیت به‌کار بستن جوهره بسیج در همه امور خاطرنشان کرد: جلب رضایت و گسترش رفاه اجتماعی، خود، حرکتی جهادی است که امیدواریم با تلاش بی‌وقفه خود به هر میزان بتوانیم رضایتمندی همکاران را در تمامی سطوح فراهم آوریم.

    بنابر این گزارش، بیژن کیانی مدیر ارتباطات شرکت زامیاد نیز در این دیدار گفت: در اهمیت بسیج همین نکته بس است که تا زمانی که میادین جنگ تحمیلی با حضور بسیجیان پُر نشده بود، معادله جنگ به نفع ایران تغییر نمی‌کرد و تدبیر امام راحل موجب شد که یک نیروی لایزال از متن جامعه مانند چشمه‌ای زلال بجوشد و استقرار پیدا کند و سرنوشت را به‌درستی رقم زند.

    وی ادامه داد: حال باتدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری نیز شاهد تقویت و استمرار نهاد بسیج هستیم؛ به‌گونه‌ای که حضور این نهاد مردمی موجب استحکام پایه‌های نظام و برقراری امنیت عمومی شده است و اگر در مقاطعی از حضور این نیروی مردمی بهره‌مند نمی‌شدیم، دچار مشکلات عدیده‌ای می‌گشتیم.

    کیانی با اشاره به اینکه اکثر اسیران در جنگ تحمیلی از نیروهای بسیج بودند تاکید کرد: حماسه‌ای که در زندان رژیم بعث تا زمان آزادی اسرا خلق شد، حاصل استواری و ایثار این عزیزان است.

    در پایان این نشست، حجت‌الاسلام محسن بهرامی فرمانده پایگاه شهید مهدیخانی شرکت زامیاد به تشریح شاخصهِ اعضا شورا و تشریح عملکرد این پایگاه پرداخت و از آقایان محسن غفاری و حمید نصیری دهقان به عنوان بسیجیان نمونه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط