فونیکسریمکسبهتام

دور همی عشق، ورزش و تفریح ام وی ام برای کودکان

عصر خودرو- شرکت صنایع خودرو سازی مدیران با بیش از دو دهه فعالیت در کشور و تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین مجموعه های صنعت، توجه خود را صرفا به حوزه صنعت و اقتصاد معطوف نکرده است. یکی از بخش های که مدیران خودرو همواره در آن حضور پررنگ داشته است و آن را به بخشی از برنامه خود تبدیل کرده است، مسئولیت های اجتماعی است.

دور همی عشق، ورزش و تفریح ام وی ام برای کودکان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶:۰۰
  • دور همی عشق، ورزش و تفریح ام وی ام برای کودکان
  • 1
  • 1
  • 1

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدیران خودرو با دارا بودن بیش از ششصد هزار مشتری، با ایجاد واحد باشگاه مشتریان، همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات پس از فروش، فرهنگی، هنری و آموزشی را برای خریداران خود و سایر اقشار مردم فراهم کند.

در آخرین برنامه انجام شده توسط باشگاه مشتریان ام وی ام در تاریخ سوم آذر ماه 1402، رویداد خیریه ای به مناسبت روز جهانی کودک با همکاری موسسه خیریه مهرآفرین در منطقه پونک تهران برگزار شد. در این رویداد که نزدیک به دویست کودک مشتمل از کودکان مشتریان و کودکان تحت حمایت خیریه مهر آفرین به همراه مربیان و خانواده ها حضور داشتند، با برگزاری انواع مختلفی از فعالیت های فرهنگی و ورزشی، اوقات فراغت خوشی طی یک روز برای همه فراهم شد.
حضور مدیرعامل شرکت مدیران خودرو جناب آقای جک لی، بهمراه مدیران ایرانی و چینی این شرکت و بسیاری از رسانه های خودرویی کشور از نکات بسیار مثبت این رویداد تلقی می شد. آقای جک لی سخنرانی خود را با این جمله آغاز کرد: "چگونه MVM به این موفقیت ها دست یافت؟" و در ادامه افزود: "شرکت مدیران از ابتدا همواره بیش از ظرفیت های شرکت
به وظایف اجتماعی خود بها داده است. ما معتقدیم که کودکان آینده سازان کشور هستند و تحصیل کلید آن است. بنابراین امسال از نمایندگان، مشتریان، رسانه‌ها، دوستان و افراد مشهور میخواهیم تا برای مسئولیتهای اجتماعی با یکدیگر همکاری کنند. این دنیا در حال خراب شدن است، اما همیشه افرادی هستند که آن را اصلاح می کنند.  بنابراین من همیشه معتقدم که هر ذره توجه و کمک به تغییر در جهان موثر است"
در ادامه برنامه از نماینده موسسه خیریه مهرآفرین نیز دعوت شد تا به سخنرانی پرداختند. این موسسه در سال 1384 تاسیس شده و تا الان از بیش از هشت هزار خانوار و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست حمایت کرده است. همچنین از همکاری رسمی شرکت مدیران خودرو و موسسه خیریه مهر آفرین رونمایی به عمل آمد.
همچنین نمایندگانی از شهرهای تبریز، تهران، بابلسر، یزد و اصفهان نیز به فعالیت های خیریه خود مثل ساخت مدرسه و فراهم کردن فرصت تحصیلی برای بیش از 200 کودک اشاره کردند.
نقاشی روی کاغذ و دیوار، والیبال، پنالتی، درست کردن ساندویچ و مسابقه دو تنها بخش کوچکی از برنامه هایی بود که برای کودکان آماده شده بود و در نهایت به تمامی بچه ها مدال اهدا شد و برندگان مسابقات مختلف جوایز ارزنده ای را دریافت کردند.
در نهایت، شرکت مدیران خودرو با تمام قدرت در پس به ثمر رساندن اهداف مسئولیت اجتماعی خود مخصوصا در حوزه حمایت از کودکان و حق تحصیل است و به زودی شاهد رویدادهای بیشتر در این زمنیه خواهیم بود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط