فونیکسریمکسبهتام

برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

ریل صندلی خودروی شاهین داخلی‌سازی شد

موفقیت در آزمون بین‌المللی تست ایمنی صندلی شاهین

عصر خودرو- شرکت سایپا آذین به همت مهندسان و کارشناسان خود و همچنین مجموعه‌های دانش‌بنیان موفق شد، ریل صندلی خودروی شاهین را داخلی‌سازی کند.

ریل صندلی خودروی شاهین داخلی‌سازی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز،‌ امین حسن‌زاده، مدیرعامل شرکت سایپا آذین با اشاره به بومی‌سازی قطعات وارداتی خودرو با هدف خودکفایی و کاهش خروج ارز از کشور،‌گفت: شرکت سایپا آذین به همت مهندسان و کارشناسان خود و همچنین مجموعه‌های دانش‌بنیان موفق شد، ریل صندلی خودروی شاهین را داخلی‌سازی و کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز کند.

    او با بیان اینکه ریل صندلی خودروی شاهین که بومی‌سازی شده،‌توانسته آزمون‌های بین‌المللی تست ایمنی را با موفقیت سپری کند،‌ افزود: به منظور ارزیابی ایمنی سرنشین‌ها و کاهش آسیب‌ حاصل از تصادف، دو آزمون مهم ایمنی سطح خودرویی مجموعه صندلی جلو چپ و راست خودروی شاهین صورت گرفت. این آزمون شامل تست ضربه از روبرو (برخورد از جلو) در انطباق با استاندارد ECE R94 و تست برخورد جانبی منطبق بر استاندارد ECE R95 در یکی از مراکز تست معتبر اروپایی انجام و نتایج هر دو آزمون برای مجموعه صندلی شاهین با موفقیت همراه بوده است.

    مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: ریل صندلی خودروی شاهین، در مراکز آزمون معتبر داخل کشور نیز مورد آزمون قرار گرفته و تمام تست‌ها موفقیت‌آمیز بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط