فونیکسریمکسبهتام

روزهای آرام بازار خودرو

عصر خودرو- بازار خودرو آرام‌تر از همیشه است. هر چند برخی خودروهای داخلی و مونتاژی با نوسان قیمتی همراه هستند، با این حال نوسانات ثبت‌شده طی روزهای اخیر در بازار خودرو چندان قابل توجه نبوده است.

روزهای آرام بازار خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، برای بررسی بازار خودرو، قیمت 18 محصول پرتقاضای داخلی و مونتاژی را از 30 آبان‌ماه تا روز گذشته بررسی شده است. بر این اساس افزایش یا کاهش‌های بسیار جزئی در بازار دیده می‌شود.

    از این بین چهار محصول داخلی بین دو تا هفت‌میلیون تومان رشد قیمت را طی چهار روز تجربه کرده‌اند، که بیشترین آن مربوط به پژو 207 MC اتوماتیک با هفت‌میلیون تومان رشد قیمت است. همچنین دو محصول داخلی یعنی پژو 206 تیپ 2 و کوئیک دنده‌ای R با دو تا سه‌میلیون تومان افت قیمت مواجه بوده‌اند. شاهین و ساینا نیز هیچ تغییر قیمتی را ثبت نکرده‌اند.

    از میان خودروهای مونتاژی نیز پنج محصول، بین 5 تا 10میلیون تومان رشد قیمت داشته‌اند که بیشینه آن مربوط به آریزو 5T و آریزو 6 اکسلنت است. هایما S7 و هایما S8 نیز هر یک پنج‌میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند. سه محصول دیگر مونتاژی که مورد بررسی قرار گرفته، یعنی دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم 7نفره و MVM X22  دنده‌ای بدون تغییر قیمت باقی‌ مانده‌اند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم