فونیکسریمکسبهتام

جزییات جدید از اجرای طرح گواهینامه یک روزه موتورسواران

عصر خودرو- رییس پلیس راهور فراجا از اجرایی شدن طرح گواهینامه یک روزه موتورسواران در ۱۷ استان کشور خبر داد و گفت: حدود ۵۰ هزار نفر از امتیاز گواهینامه یک روزه بهره‌مند شده‌اند.

جزییات جدید از اجرای طرح گواهینامه یک روزه موتورسواران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر، رییس پلیس راهور فراجا در خصوص طرح یک روزه گواهینامه موتورسواران گفت: این طرح در 17 استان کشور در حال اجرا است و نزدیک به 50 هزار نفر از این امتیاز گواهینامه یک روزه بهره‌مند شدند.

    وی افزود: هر آموزشگاهی در هر استان که اعلام آمادگی کند این طرح به آن شهر اضافه می‌شود.

    سردار هادیانفر گفت: بنا داریم تا 2 ماه آینده کل 32 استان کشور را تحت پوشش قرار دهیم و 6 میلیون و 800 هزار دارنده موتورسیکلت که گواهینامه ندارند و به دلیل نداشتن گواهینامه بیمه نمی‌توانند بگیرند تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.

    رییس پلیس راهور فراجا بیان داشت: هنگامی که این طرح در 32 استان اجرایی شود اطلاع رسانی گسترده انجام می‌شود تا همه دارندگان موتورسیکلت سریع‌تر مراجعه و از این طرح بهره مند شوند.

    وی گفت: طبق مصوبه وزارت صمت اخذ گواهینامه موتورسیکلت 1 میلیون 770 هزار تومان است ولی در این طرح 60 درصد کاهش هزینه داشته ایم و فرایند طولانی چندماه را یک روز کاهش دادیم و افراد با 570 هزار تومان می‌توانند گواهینامه دریافت کنند.

    سردار هادیانفر گفت: وزیر اقتصاد هم ابلاغ کرد که هزینه بیمه شخص ثالث کاهش پیدا کند و هم جرایم گذشته بخشوده شود تا افراد بعد از دریافت گواهینامه از بیمه شخص ثالث هم بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط