فونیکسریمکسبهتام

امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

عصر خودرو- رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۱۱ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در مرحله اول ثبت نام کرده بودند و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند تا آخر وقت امروز دوشنبه 29 آبان نسبت به انتخاب خودرو اقدام نمایند.

    او گفت: در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

    رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان قبلی است.

    ضیغمی در پاسخ به این سوال که آیا این عرضه تمدید خواهد شد یا خیر؟ گفت: باتوجه به عرضه منظم محصولات به هیچ عنوان مهلت ثبت نام خودرو‌ها تمدید نخواهد شد.

    ضیغمی در خصوص تعداد عرضه خودرو‌های وارداتی گفت: تا امروز چیزی بالغ بر 9 هزار خودرو عرضه شده است.

    در این دور از عرضه خودرو‌های وارداتی هشت محصول شامل هیوندای توسان، النترا و اکسنت (کرمان‌موتور)، تویوتا کرولا 1200 cc (معین‌خودرو ایرانیان) و کیا سونت (کوشاخودرو نگین) و جتا VS5 و جتا  VS7( ماموت خودرو ) دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و همچنین هیوندای کرتا (کرمان‌موتور)، تویوتا کرولا 1500 cc (معین‌خودرو ایرانیان) و دانگ‌فنگ شاین‌مکس (ایران‌خودرو)  و ونوسیا ( مکث موتور) دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی برای مشتریان عرضه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط