فونیکسریمکسبهتام

عرضه مینی ون ولوو در بازار چین

عصر خودرو- ولوو با EM۹۰، اولین ورود خود به بخش مینی‌ون‌های جعبه‌ای را جشن گرفت. این خودروی مخصوص حمل‌و‌نقل که به عنوان «اتاق نشیمن در حال حرکت» توصیف می‌‌شود، دارای یک پیشرانه الکتریکی و کابینی جادار با سه ردیف صندلی و همچنین فهرستی طولانی از ویژگی‌ های فناوری است. گزارش‌‌های تاییدنشده ادعا می‌‌کنند که EM۹۰ براساس زیکر ۰۰۹ ساخته شده است.

عرضه مینی ون ولوو در بازار چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، ولوو آنچه را زیر ورق فلزی وجود دارد فاش نکرده است، اما جزئیات طراحی مانند شکل پنجره‌‌ها و پیچ‌خوردگی در هر در کشویی ظاهرا این ارتباط را تایید می‌کند.

    با‌این‌حال، EM90 ظاهری خاص دارد که با چراغ‌های چکشی شکل Thor در هر دو انتها، پنل جلویی رنگ بدنه با نماد Volvo با نور پس‌‌زمینه و حروف «VOLVO» روی دریچه مشخص می‌شود. ولوو می‌گوید طراحی جلو از «آسمان‌خراش‌ها و هنر غوطه‌ور پیشرفته» الهام گرفته شده است.

    نیروی این خودرو از یک موتور الکتریکی 268اسب‌بخاری متصل به یک بسته باتری لیتیوم یونی 116 کیلووات‌ساعتی تامین می‌شود. ولوو حداکثر برد رانندگی تا 458 مایل را ذکر می‌کند، هرچند می‌گوید این رقم با استفاده از چرخه آزمایش چینی به دست آمده است.

    شتاب صفر تا 62 مایل این خودرو 8.3 ثانیه طول می‌کشد. ولوو EM90 ساخت چین، اکنون در بازار چین به فروش می‌رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم