فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران خبر داد:

مردودی ۲۹ درصد خودروهای مراجعه اول در تهران از تست‌های معاینه فنی

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در مورد وضعیت مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی گفت: از ابتدای سال تا پایان مهر، ۹۹۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده‌اند که در مقایسه با سال گذشته میزان مراجعات تغییر چندانی نداشته است.

مردودی ۲۹ درصد خودروهای مراجعه اول در تهران از تست‌های معاینه فنی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، شادی مالکی ظهر امروز با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از تحریریه اداره اجتماعی بازدید کرد و ضمن تشریح برنامه‌های ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در مورد وضعیت مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی گفت: از 992 هزار دستگاه خودرو که از ابتدای سال تا مهر به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده‌اند، 767 هزار دستگاه خودرو مربوط به مراجعات اول بوده و نقص مربوط به آلایندگی 93 هزار و همراستایی 55  هزار و کمک فنر 27 هزار و تست ترمز 72 هزار و وضعیت ظاهری 111 هزار دستگاه خودرو مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران شناسایی و در نهایت جهت اخذ معاینه فنی توسط راکبین آن رفع ایراد شده است.مدیر عامل ستاد معاینه فنی شهر تهران با تاکید بر اینکه در مجموع 29 درصد از خودروها به علت نقص فنی موفق به اخذ معاینه فنی در مراجعه اول نشدند و حتی تعدادی از این خودروهای مردودی دارای چند نقص بودند، گفت: از ابتدی امسال تا پایان مهر، حدود 730 هزار گواهی معاینه فنی صادر شده که از این تعداد، در حدود 120 هزار گواهی مربوط به معاینه فنی برتر است. در مجموع در حدود 16 درصد از خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران دارای معاینه فنی برتر هستند.

    وی همچنین در ابتدای سخنان خود با تأکید بر اینکه خبرگزاری ایسنا یکی از موفق‌ترین رسانه های کشور است، افزود: امروزه رسانه جزء لاینفک زندگی مردم است؛ بگونه ای که زمانی که بسیاری از دغدغه های زندگی امروز همچون مسئله پسماند، هوای پاک، محیط زیست و... از طریق رسانه‌ها به گوش مردم می‌رسد، جلب مشارکت مردم بهتر خواهد بود و سطح مشارکت مردم‌بالاتر خواهد رفت.

    مالکی با تاکید بر اینکه صداقت و شفافیت در کار رسانه می‌تواند موجب جلب اعتماد مردم و مدیران شود، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا در زمینه جلب اعتماد مدیران و مردم موفق عمل کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو