فونیکسریمکسبهتام

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو:

مردم در انتخاب اولویت خودروهای وارداتی دقت کنند

عصر خودرو- مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خودرو‌های وارداتی، باید در ترتیب انتخاب‌های خود دقت کنند.

مردم در انتخاب اولویت خودروهای وارداتی دقت کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، مهدی تقدسی با اشاره به نحوه تخصیص خودرو در سامانه خودرو‌های وارداتی، گفت: متقاضیان این مرحله، مجاز به انتخاب 3 خودرو هستند؛ انتخاب نخست متقاضیان مهمترین انتخاب است، در ابتدا سامانه به ترتیب اولویت متقاضی، انتخاب نخست را بررسی و در صورت داشتن ظرفیت، تخصیص خودرو صورت می‌گیرد لذا ابتدا همه انتخاب‌های نخست بررسی و فرآیند تخصیص انجام می‌پذیرد.

    وی با بیان اینکه متقاضیان باید در ترتیب انتخاب‌های خود دقت کنند، افزود: در صورت باقی ماندن ظرفیت، انتخاب دوم بررسی و در صورتی که خودرویی باقی مانده باشد، انتخاب سوم بررسی و فرآیند تخصیص صورت می‌گیرد و در غیر این صورت، عدم تخصیص در صفحه شخصی (پروفایل متقاضی) نمایش داده می‌شود.

    به گزارش تسنیم، سامانه یکپارچه در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده است" آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، سامانه صرفاً جهت انتخاب خودروها از روز سه شنبه مورخ 1402/08/02 تا ساعت 23:59 روز جمعه 1402/08/05 در دسترس است".

    در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان قبلی می‌باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط