فونیکسریمکسبهتام

واردات بیش از هزار دستگاه چانگان CS۵۵

عصر خودرو- ­مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: هزار و ۱۲۵ خودرو چانگان CS۵۵ وارد و فروش فوق العاده برای این خودرو آغاز شده است.

واردات بیش از هزار دستگاه چانگان CS۵۵
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صدا و سیما، در مرحله نخست ثبت نام خودرو‌های وارداتی، بیش از 7 هزار نفر خودروی چانگان را انتخاب کرده بودند که پس از تایید نهایی، به شرکت سایپا معرفی شدند. حالا مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا می‌گوید: خودرو‌های چانگان CS35 تحویل متقاضیان شده و خودرو‌های CS55 حداکثر 90 روزه تحویل مشتریان خواهد شد.

    محمدعلی تیموری در باره آخرین وضعیت ترخیص خودرو‌های وارداتی، گفت: در مرحله اول قرار بود هزار و 108 خودرو چانگان وارد شود که فرآیند واردات آن انجام شده‏ و تاکنون 570 دستگاه از این خودرو‌ها تحویل مشتری شده است.

    وی گفت: نکته مهم در واردات خودرو، اخذ مجوز‌های لازم برای شماره گذاری است که شامل 26 فرآیند می‌شود تا بتوانیم مجوز پلاک دریافت کنیم، خوشبختانه این مور اکنون تسریع شده است به طوری که می‌توانیم خودرو‌های چانگان را در سطح شهر مشاهده کنیم.

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تمام خودرو‌های چانگان CS35 تحویل مشتریان شده است، افزود: هزار و 125 خودرو چانگان CS55 هم وارد و فروش فوق العاده برای این خودرو آغاز شده است؛ قیمت اولیه علی الحساب که سازمان حمایت برای این خودرو اعلام کرده، یک میلیارد تومان است که 90 روزه این خودرو‌ها را باید تحویل دهیم.

    تیموری با بیان اینکه ثبت نام برای خودرو زوتی دی ال 5 وارداتی پارس خودرو انجام می‌شود گفت: فرآیند واردات خودرو‌های وارداتی در سایپا منظم شده است به طوری که 200 خودروی تمام برقی برای شهرداری تهران ثبت سفارش شده و تا یک هفته دیگر به ایران خواهد آمد.

    وی درباره واردات خودرو‌های دست دوم هم گفت: به محض ابلاغ آئین نامه واردات خودرو‌های دست دوم، فرایند واردات این خودرو‌ها را آغاز خواهیم کرد

    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه خودرو تویوتا کرولای 2023 جزو خودرو‌های دست دومی است که وارد می‌شود گفت: در نظر داریم صفرکیلومتر این خودرو را هم وارد کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط