فونیکسریمکسبهتام

مدیر فروش سانیار موتور پارسیان:

شرایط ویژه ثبت‌نام تیگارد X۳۵ در سامانه یکپارچه فروش

عصر خودرو- شرکت سانیار موتور که برای اولین بار با تیگاردX۳۵ وارد سامانه یکپارچه‌شده، شرایط ویژه‌ای را برای متقاضیان این محصول در نظر گرفته است. به این بهانه گفت‌وگویی با محمد معظمی مدیر فروش شرکت سانیار موتور پارسیان داشتیم تا روند فروش این خودرو در سامانه یکپارچه را بررسی کنیم.

شرایط ویژه ثبت‌نام تیگارد X۳۵ در سامانه یکپارچه فروش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰:۰۰
  • شرایط ویژه ثبت‌نام تیگاردX35 در سامانه یکپارچه فروش
  • شرایط ویژه ثبت‌نام تیگارد X35 در سامانه یکپارچه فروش
  • شرایط ویژه ثبت‌نام تیگاردX35 در سامانه یکپارچه فروش
  • شرایط ویژه ثبت‌نام تیگاردX35 در سامانه یکپارچه فروش

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، معظمی در خصوص عرضه این خودرو و شرایط ویژه‌ای که برای متقاضیان در نظر گرفته‌شده گفت: این خودرو با شرایط اقساطی و بدون ضامن با موعد تحویل 90 روز کاری تحویل متقاضیان نهایی خواهد شد. قیمت مبنای این محصول 1٫250٫000٫000 تومان محاسبه می‌شود درحالی‌که مشتریان فقط مبلغ 650٫000٫000 تومان را علی‌الحساب واریز می‌کنند و الباقی مبلغ به‌صورت اقساط شناور از 12 تا 60 ماه پرداخت خواهند کرد.

مدیر فروش سانیار موتور با اشاره به شرایط ویژه دیگری که برای تیگاردX35  در نظر گرفته‌شده گفت؛ بدون ضامن بودن طرح گزینه ایده‌آل برای مشتری محسوب می‌شود و از طرفی در اقساط 12 ماهه هیچ بهره بانکی برای مشتری محاسبه نخواهد شد که خود به‌تنهایی یکی از مزایای این طرح فروش به‌حساب می‌‎آید.


وی افزود: یکی دیگر از آفرهایی که شرکت برای خریداران در نظر گرفته، دریافت چک‌های اقساط خودرو در زمان ارسال دعوت‌نامه است و موعد بازپرداخت چک اول نیز 30 روز بعد از دریافت خودرو از مشتری خواهد بود.

محمد معظمی با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان در روز اول سامانه گفت: استقبال از این طرح فروش بی‌نظیر بود. وی افزود: در حال حاضر متقاضیان می‌توانند برای تحویل خودروهایشان از طریق 5 نمایندگی رسمی در سراسر کشور اقدام کنند. در شهر تهران نمایندگی اتو خسروانی، شهر شیراز نمایندگی زارع، شهر مشهد نمایندگی نجفی، شهر بابل نمایندگی قلعه‌سری و شهر اصفهان نمایندگی دیانت‌دار آماده خدمت‌رسانی برای تحویل خودروهای مشتریان در این 5 استان خواهند بود.

مدیر فروش سانیار موتور تأکید کرد: به‌زودی تعداد نمایندگی‌های مجاز این شرکت افزایش پیدا خواهد کرد. نمایندگی شهرهای رشت، تبریز ، کرمان، کرمانشاه و اهواز به‌زودی افتتاح خواهد شد و در تهران هم تعداد نمایندگی‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر فروش سانیار موتور با تأکید بر این موضوع که ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات در تمامی استان‌های کشور(حتی استان‌هایی که نمایندگی ندارند) حداکثر در عرض 3 روز کاری صورت می‌گیرد گفت: طی قراردادی که این شرکت با کانون جهانگردی منعقد کرده، بعد از تماس با مرکز امداد شرکت، خودرو معیوب مشتری توسط خودروبر به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز منتقل‌شده و ظرف 3 روز کاری قطعات و لوازم موردنیاز برای تعمیر آن فراهم خواهد شد.

معظمی در انتها وعده داد که نسخه پرایم خودرو X35 به‌زودی و قبل از اتمام سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. ازجمله تفاوت‌های این خودرو نسبت به نسخه پایه، اضافه شدن مواردی همچون آینه‌های برقی، گرم‌کن صندلی، قابلیت تیپ ترونیک و ... خواهد بود و اکنون شرکت در حال اخذ استانداردها و تأییدیه‌های مربوطه است. وی افزود: تلاش شرکت سانیار موتور این است که نسخه پرایم بدون افزایش قیمت در اختیار مشتریان قرار بگیرد و هزینه‌های سربار برای افزایش دادن سطح آپشن با اصلاح هزینه‌ها در فرآیند تولید جبران شود اما اگر این اتفاق مقدور نباشد، قیمت‌گذاری نسخه پرایم به دست شورای رقابت سپرده خواهد شد. وی همچنین تأکید کرد: تمامی آپشن های اضافه‌شده بر روی نسخه پرایم می‌تواند به‌صورت آپشنال بر روی خودروهای تحویل‌شده تاکنون نیز اضافه شود.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط