فونیکسریمکسبهتام

آغاز سومین دوره سامانه یکپارچه به زودی

شرایط فروش نقد و پیش فروش دایون Y۷ اعلام شد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ایلیا شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلند دو دیفرانسیل جدید دایون Y۷ را ویژه مرحله سوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو منتشر کرد.

شرایط فروش نقد و پیش فروش دایون Y۷ اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، قیمت شاسی بلند دو دیفرانسیل جدید خودروسازی ایلیا در بخشنامه فروش قطعی 16.060.000.000ریال با موعد تحویل 60 روز کاری اعلام شده و در شرایط پیش فروش، پیش پرداخت 803 میلیون تومانی با موعد تحویل 90 روز کاری و اعلام قیمت نهایی در زمان تحویل از متقاضیان اخذ می شود.

    خودروی دایون Y7 که از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی خود یعنی دایون Y5 دارد، اما قلب این خودرو کاملا متفاوت است. دایون Y5 با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با کد موتور 4k21 به بازار عرضه شده بود اما دایون Y7 حالا به موتور 2.4 لیتری توربوشارژر مجهز شده که این پیشرانه نیز محصول میتسوبیشی و با کد 4k22 می‌باشد.

     

    پیشرانه قبلی دایون Y5 توانایی تولید 202 اسب بخار را داشت اما پیشرانه جدید نصب شده بر روی دایون Y7می‌تواند تا 215 اسب بخار و 320 نیوتن متر نیروی گشتاور را تولید کند. این نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته خودکار به هر چهار چرخ منتقل می‌شود تا علاوه بر افزایش قدرت و گشتاور، رانندگی راحت تری را نیز برای راننده به ارمغان بیاورد.

    دایون، با معرفی مدل جدید خود، یعنی دایون Y7، با امکانات بیشتر و به‌روز، انتظارات مشتریان را برآورده می‌کند.

    یکی از ویژگی‌های دایون Y7، صفحه نمایش 8 اینچی لمسی در داخل خودرو است. این صفحه به راننده امکان کنترل انواع تنظیمات را می‌دهد و برای سرگرمی سرنشینان نیز امکانات متنوعی را ارائه می‌دهد. همچنین، تودوزی و فرمان چرمی، سیستم کروز کنترل، از دیگر ویژگی‌های این خودرو است.این خودرو با 8 بلندگو کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم Keyless و استارتر، تنظیم برقی صندلی راننده، سانروف برقی و دوربین دید عقب اشاره کرد.

    دایون Y7 علاوه بر آپشن‌ها و امکانات موجود در نسخه Y5 حالا امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد که پیش از این در خودرو قبلی حضور نداشته اند.

    دایون Y7 به منظور افزایش ایمنی و کنترل بهتر در جاده‌ها از سیستم کنترل پایداری (ESP) نیز بهره می‌برد. این سیستم به تعادل و پایداری خودرو کمک می‌کند و از خطرات ناشی از از دست دادن کنترل خودرو جلوگیری می‌کند.

    از دیگر ویژگی های جدید دایون Y7 می توان به سیستم روشنایی در روز (Daylight)، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم چراغ اتوماتیک (Autolight)، سیستم برف‌پاک کن اتوماتیک اشاره کرد.

    در نهایت، دایون Y7 با تجهیزات و ویژگی‌های متناسب خود از یک خودروی شاسی‌بلند آفرودی واقعی به شمار می‌آید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط