فونیکسریمکسبهتام

استارت عصر جدید خودرو از پکن

عصر خودرو- هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن آغاز به کار کرد. این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴» (اتوکِینای چین ۲۰۲۴) از ۶ تا ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

استارت عصر جدید خودرو از پکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، نمایشگاه قطعات خودرو و سالن‌های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ‌ها (6 تا 9 اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین‌المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می‌شود که فضایی به وسعت کل 230هزار مترمربع را پوشش خواهد داد. 

    در این نمایشگاه 117مدل خودرو توسط 30شرکت خودروساز جهان به نمایش درخواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی‌های نو و با عرضه 278 خودروی برقی در حال برگزاری است. در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل‌های خودرو، پیشرفته ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه‌ها قرار خواهند داشت.

    علاوه بر خودروسازان چینی،  برندهای شناخته‌شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولزرویس، تویوتا، ولوو و فولکس‌واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط