فونیکسریمکسبهتام

توضیحات مدیرعامل ایران‌خودروخراسان در حاشیه بازدید معاون وزیر صمت از پارکینگ‌ها

با رفع موانع، تحویل خودروها به مشتریان سرعت گرفت

عصر خودرو- موجودی فعلی پارکینگ ایران‌خودرو خراسان ۱۰ هزار دستگاه خودرو است که فاکتور پنج هزار و ۲۰۰ دستگاه از این تعداد صادر شده و در حال دریافت پلاک آن‌ها هستیم. روز پنج‌شنبه پلاک هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو را دریافت کرده‌ایم و حتی جمعه هم خودروها برای تحویل به مشتریان ترخیص می‌شوند.

با رفع موانع، تحویل خودروها به مشتریان سرعت گرفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان در حاشیه بازدید معاون وزیر صمت از پارکینگ‌ها- پنج‌شنبه 13 مهرماه عنوان کرد: موجودی فعلی پارکینگ ایران‌خودرو خراسان 10 هزار دستگاه خودرو است که فاکتور پنج هزار و 200 دستگاه از این تعداد صادر شده و در حال دریافت پلاک آن‌ها هستیم. روز پنج‌شنبه پلاک هزار و 700 دستگاه خودرو را دریافت کرده‌ایم و حتی جمعه هم خودروها برای تحویل به مشتریان ترخیص می‌شوند.فرآیند تولید و تجاری سازی خودرو در ایران‌خودرو خراسان با وجود این‌که مهلت مجاز 11 روز تعیین شده، به میانگین هشت روز رسیده و بسته به شرایط تولید، خودرو به طور میانگین هشت روز در پارکینگ می‌ماند و از آن‌جا که تولید شرکت ایران خودرو خراسان روزانه به طور متوسط 550 دستگاه است، لذا همواره چهار هزار و 400 دستگاه خودرو در فرآیند تولید، تجاری‌سازی، شماره گذاری و فاکتور شدن در پارکینگ شرکت وجود دارد.

    معطل ماندن دو هزار دستگاه خودرو هایما S7 برای دریافت مجوز از اداره استاندارد، میزان موجودی خودرو در پارکینگ این شرکت را افزایش داده است که این مجوز صادر شده و خودروها در فرآیند تجاری‌سازی و تحویل قرار گرفته‌اند.

    برای این‌که بتوانیم خودروها را سریع‌تر به دست مشتریان برسانیم، ظرفیت دستگاه‌های حمل (تریلر) را از چهار به شش دستگاه افزایش می‌دهیم تا هر چه سریع‌تر پارکینگ شرکت خالی شود و خودروها به دست مشتریان برسد.از آنجا که تعداد تریلرها محدود و این موضوع در فرآیند بارگیری خارج از حیطه اختیارات گروه صنعتی ایران‌خودرو و خودروسازان است، لذا روی فرآیند و زمان حمل و نقل خودروها اثر می گذارد. در تلاشیم تا 10 روز آینده موجودی خودروها در پارکینگ این شرکت به میزان معقولی برسد و خودروها هر چه سریع‌تر به مشتریان واگذار شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط