فونیکسریمکسبهتام

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

همایش تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان شرکت زامیاد برگزار شد

عصر خودرو- با حضور مدیرعامل شرکت زامیاد و فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران، آیین تجلیل از جهادگران هشت سال دفاع مقدس این شرکت برگزار شد.

همایش تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان شرکت زامیاد برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری «عصر خودرو» به نقل از ارتباطات زامیاد، در این مراسم که با حضور سعید علی‌زاده مدیرعامل شرکت زامیاد، حسین قلیچ فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ، حسین زاده فرمانده بسیج گروه خودروسازی سایپا و همراهی بسیجیان جان‌ برکف شرکت زامیاد‌، هم سو با برنامه‌های جامع هفته دفاع مقدس در سالن آراد این شرکت برگزار شد، مرتضی میردار معاون منابع انسانی شرکت زامیاد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره جهادگران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ‌ایران اسلامی با ایثار و جان‌فشانی‌های بی‌دریغ مردان بی‌ادعای دفاع مقدس، با صلابت ایستاد تا کسانی که عزم ضربه زدن به آن را داشتند برچیده شوند و از صحنه روزگار حذف گردند.

    وی خاطرنشان کرد: ما در این ایام گردهم می‌آییم تا رشادت‌ها و جوانمردی‌های عزیزانی را یاد کنیم که با از جان گذشتگی آنان، اکنون ما می‌توانیم در سایه امنیت و آرامش در راه اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

    این گزارش می‌افزاید: در این مراسم، همچنین «صابر خراسانی» شاعر ولایی به مدیحه سرایی در مقام امام رضا (علیه السلام) و شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداخت و در ادامه مراسم نیز، «سردار نامی» از فرماندهان و جهادگران جنگ تحمیلی به مرور خاطرات این ایام پرداخت.

    گفتنی است، در پایان این مراسم، از فرزندان خانواده شهدا و نیز جانبازان شرکت زامیاد با اهداء لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط