فونیکسریمکسبهتام

بازدید رییس کمیسیون صنایع مجلس از برنامه‌های توسعه محصول سایپا

عصر خودرو- رییس کمیسیون صنایع مجلس در نشستی که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد، ضمن بازدید ‌از خودروهای جدید، در جریان روند توسعه محصولات گروه سایپا قرار گرفت.

بازدید رییس کمیسیون صنایع مجلس از برنامه‌های توسعه محصول سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، عزت الله اکبری تالارپشتی در این نشست ضمن بازدید و آشنایی با خودروهای جدید سایپا، در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای تولید و توسعه خودروهای اتوماتیک قرار گرفت.

    خودروی آریا با موتور M20 با مصرف سوخت کمتر از 7 لیتر در 100 کیلومتر،‌ نخستین خودرویی بود که مورد بازدید رییس کمیسیون صنایع مجلس قرار گرفت.

    محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان این بازدید گفت: این خودرو در بالاترین سطح کیفیت عرضه خواهد شد و اکنون 35 دستگاه از این خودرو با موتور M20  در حال طی کردن مراحل تست فنی است که پس از دریافت تاییدیه‌های لازم، در تیرماه 1403 به تولید انبوه و عرضه خواهد رسید.

    خودروی آریا با موتور 2000 سی سی و  یونی کی با موتور هیبریدی پلاگین سایپا، دیگر خودروی مورد بازدید رییس کمیسیون صنایع مجلس بود. این خودرو با مصرف سوخت 9 دهم لیتر در حالت هیبرید، در بالاترین سطح کیفیت به بازار عرضه خواهد شد.

    شاهین اتوماتیک نیز در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت که تولید انبوه آن آغاز شده است. از دیگر خودروهای مورد بازدید، شاهین پلاس تیونینگ شده توسط سایپایدک بود که به عنوان کسب و کار جدید سازمان خدمات پس از فروش سایپا مورد استقبال قرار گرفت.

    اکبری تالارپشتی در حین بازدید از خودروهای یاد شده،‌ گفت: انتظار جامعه از خودروسازان داخلی، توسعه تولید خودروهای اتوماتیک است که در برنامه‌های توسعه محصول سایپا به آن توجه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط