فونیکسریمکسبهتام

اولین اتوبوس‌های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت

عصر خودرو- شهردار کرج گفت: برای حفظ محیط زیست چاره‌ای جز استفاده از سوخت‌های پاک نداریم.

اولین اتوبوس‌های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی شهردار کرج ظهر امروز به همراه مدیران سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور با مدیران شرکت ایران‌خودرو دیزل دیدار و گفت و گو کرد.

    شهردار کرج در حاشیه این جلسه با اشاره به ضرورتِ نگهداری از محیط زیست، اظهار داشت: از اقدامات مهمی که می‌تواند به حفظ محیط زیست در کلانشهرها کمک کند بهره بردن از سوخت‌های پاک است. 

    وی بیان کرد: ظهر امروز جلسه بسیار خوبی با مدیران شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومیِ کلانشهر کرج با استفاده از سوخت‌ پاک برگزار شد که امیدوار به نتایج خوب هستیم. 

    شهردار کرج گفت: مدیریت مصرف سوخت از دیگر موضوعاتی است که مجموعه شهرداری کرج را بر آن داشت به سمتِ توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از سوخت‌های پاک، گام بردارد. 

    وی با اشاره به اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از اتوبوس‌های برقی محور نشست امروز بود، اضافه کرد: تعداد 40 دستگاه اتوبوس برقی به چرخه خدمت رسانی افزوده خواهد شد و در واقع می‌توان گفت که اولین اتوبوس‌های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت.

    کیانی خاطرنشان کرد: انسان‌محور کردن شهرها با ایجاد پیاده‌راه‌ها و توسعه مسیرهای دوچرخه در کنار استفاده از سوخت‌ پاک می‌تواند ضمن بالا بردن ضریب سلامتی شهروندان به حفظِ محیط زیست هم کمک کند. 

    وی یادآور شد: همه در مقابل محیط زیست و حفظ این میراث طبیعی و گران‌بها مسئول هستیم و باید برای آن تلاش کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط