فونیکسریمکسبهتام

آغاز عرضه جهانی شاسی بلند جدید و هوشمند JAECOO ۷

برند جدید خودروسازی چین در راه آسیای مرکزی

عصر خودرو- اخیراً، زمینه طرح‌بندی جهانی JAECOO بیشتر و بیشتر مشخص شده است. اروپای شرقی، آسیای جنوب شرقی، آمریکای جنوبی و سایر بازارها برنامه‌های فهرست‌بندی را آشکار کرده‌اند، و آسیای مرکزی نیز منطقه طرح‌بندی استراتژیک کلیدی آن خواهد بود. بسیاری از دارندگان خودرو ممکن است با نام تجاری JAECOO آشنا نباشند، برندی که یک برند شاسی بلند آفرود در حال ظهور است که در موج هوشمندی صنعت خودرو متولد شده است.

برند جدید خودروسازی چین در راه آسیای مرکزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امروزه فناوری‌های هوشمند مانند فناوری رانندگی خودکار و تعامل هوشمند در صنعت خودروسازی بیشتر به خودروهای شاسی بلند شهری مجهز شده‌اند که در خودروهای شاسی‌بلند آفرود نسبتاً نادر هستند. JAECOO 7 اولین مدل با برند JAECOO برگرفته از کلاسیک ها و بالاتر از کلاسیک ها ایده جدیدی از SUV خارج از جاده در عصر اتصال هوشمند می دهد: JAECOO 7 به عنوان یک محصول جدید به بازار عرضه می شود. تصویر "SUV هوشمند آفرود"، مجهز به نام تجاری جدید و منحصر به فرد JAECOO راه حل فناوری خارج از جاده - سیستم هوشمند تمام جاده ای ARDIS همچنین هسته قدرت محصول JAECOO است. پس قدرت فوق العاده JAECOO 7 به برکت ARDIS چیست؟ در زیر واضح شده است.

    موج جدیدی از آفرود هوشمند را راه اندازی کنید
    JAECOO 7با ادغام قدرت جهانی تحقیق و توسعه و ذخایر فناوری هوشمند، به رانندگان این امکان را می‌دهد تا با سیستم هوشمند همه‌جاده‌ای ARDIS با آرامش بیشتر جاده‌ها را اداره کنند. از نظر عملکرد خارج از جاده، سیستم هوشمند همه‌جاده ARDIS تنظیم هوشمند جامع هفت سناریو رانندگی شامل شهر، حومه، بزرگراه، بیابان، کوهستان، راهپیمایی، گل‌آلود و برف را تحقق می‌بخشد و سریع‌ترین سرعت واکنش را برای JAECOO 7 به ارمغان می‌آورد. و دستیابی به عملکرد پایدار و قوی قدرت. سیستم چهار چرخ متحرک JAECOO 7 همچنین می تواند پارامترهای مهمی مانند خروجی موتور و زاویه فرمان را با توجه به شرایط جاده به طور دقیق سفارشی کند و اطلاعات کافی و عملکرد عبور خوب را برای سفرهای خارج از جاده به ارمغان بیاورد.

    JAECOO 7 همچنین از نظر استحکام محصول مانند راحتی، احساس سطح بالا و پیکربندی هندلینگ از کلاسیک ها پیشی می گیرد و روند جدید آفرود را پیشرو می کند. این به طور مستقیم در کابین هوشمند آن منعکس شده است. JAECOO 7 از یک صفحه آسمان پیشرفته 14.8 اینچی برای ارائه یک تجربه صوتی و تصویری سرگرمی جهشی استفاده می کند. W-HUD به مالکان خودرو اجازه می دهد اطلاعات رانندگی را به وضوح در دید خود ببینند. شاسی شفاف به کاربران اجازه می دهد تا شرایط خودرو و اطلاعات ناوبری را با وضوح بیشتری مشاهده کنید و عملکردهای مختلف سیستم خودرو را کنترل کنید.رانندگان فقط باید در کابین بنشینند و صفحه را بچرخانند تا از تفریحات خارج از جاده لذت ببرند.

    خطوط مربع و سخت، پر از وحشت
    علاوه بر این، JAECOO 7 همچنین از یک زبان طراحی منحصربه‌فرد استفاده می‌کند که سبک تصفیه‌شده آن در اوقات فراغت شهری را برجسته می‌کند. شکل خودرو با شکوه و سخت است، با خطوط ساده و صاف. جلوی بدنه مجهز به جلوپنجره ورودی هوا و چراغ های تیز LED است که حس بصری قدرت را تقویت می کند. در عین حال، طراحی خطوط در کنار بدنه پر از استحکام است که باعث می شود خودرو پایدارتر و متعادل تر به نظر برسد. از نظر فضای داخلی، JAECOO 7 بسیار ساده و شیک است و جزئیات با دقت فراوان و با حس سلسله مراتب و کلاس انجام می شود.

    می‌توان گفت که JAECOO 7 نه تنها ویژگی‌های طراحی شاسی‌بلند کلاسیک آفرود را به ارث می‌برد، بلکه ویژگی‌های هوشمند و بافت خارق‌العاده‌ای را با خلاقیت ادغام می‌کند و تعریف جدیدی برای سبک طراحی آفرود شهری در عصر هوشمند ارائه می‌دهد.

    در آینده بازار خودروهای خارج از جاده، عملکرد سخت افزاری دیگر تنها طرفدار نیست و فناوری هوشمند نیز به یک عامل رقابتی مهم تبدیل خواهد شد. من معتقدم JAECOO 7، گونه جدیدی است که بسیاری از فناوری های هوشمند و طراحی های نوآورانه را ادغام می کند. ، در زمینه های متنوع تری به رقابت خواهند پرداخت. تخیل جدیدی را در صحنه نهایی باز کنید. با طرح JAECOO 7 در بازار آسیای مرکزی، زیرمجموعه وسایل نقلیه آفرود هوشمند در آسیای مرکزی ممکن است دور جدیدی از تغییرات را آغاز کند.

    JAECOO درباره
    نام JAECOO به عنوان یک برند جدید خارج از جاده، از ترکیب Jäger آلمانی و انگلیسی Cool الهام گرفته شده است. آفرود و شهری در کنار هم، سبک و کیفیت دارند و به آن ماموریت کاوش شجاعانه و هرگز تسلیم نمی شوند.

    این گروه بیش از ده سال سابقه سرمایه گذاری مشترک دارد، با پایبندی به مفهوم برند "از کلاسیک ها و بالاتر از کلاسیک"، JAECOO بی وقفه نوآوری ها و پیشرفت ها را دنبال می کند و یک آفرود شهری جدید با عملکرد عالی چهار چرخ محرک را رهبری می کند. ، پیکربندی ایمنی عالی و روند فناوری هوشمند آینده نگر. این خودرو که ژن‌های لوکس سیکو را به ارث می‌برد، خرد و مهارت‌های تیم‌های طراحی استاد از بریتانیا و آلمان را ترکیب می‌کند و مدل جدیدی از شاسی‌بلندهای آفرود شهری است.
    در آینده، JAECOO همچنین به طور فعال مفهوم توسعه پایدار را ترویج خواهد کرد، قابلیت‌های همه جاده‌ای را با انرژی جدید ترکیب می‌کند، عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط زیست ایجاد می‌کند و گزینه‌های سفر راحت‌تر و سبزتری را برای نخبگان شهری جدید فراهم می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم