فونیکسریمکسبهتام

سانیار موتور با گزینه ای از بایک در بین شرکت های واردکننده خودرو

کراس‌اوور ۷.۸ ثانیه‌ای در صف واردات

عصر خودرو- بیجینگ یکی از زیر مجموعه های برند مشهور بایک است که مدل ایکس۵۵ آن قرار است به زودی توسط سانیار موتور به عنوان شرکت زیر مجموعه دیار خودرو به بازار ایران وارد شود.

کراس‌اوور ۷.۸ ثانیه‌ای در صف واردات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این خودرو که تقریبا پر شتاب ترین کراس اوور وارداتی به حساب می آید از یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 305 نیوتن متر بهره می برد که یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته مجهز شده تا قدرت و توان موتور را به چرخ های جلو انتقال دهد. برند بایک همیشه بر روی توانمندی موتور و قوای محرکه تاکید بسیاری دشاته و به عنوان مثال در همین خودرو، موتور نصب شده بر روی آن حدود 15 نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به رقبا خود تولید می کند.

    این خودرو در کلاس چانگان CS55Plus و چانگان Uni-T سایپا قرار دارد ولی توانایی های فنی آن نسبت به رقیب اصلی وارداتی خود یک سر و گردن بالاتر است. این خودرو در بسیاری از کشور های مطرح جهان عرضه شده و در بازار روسیه هم جایگاه بسیار خوبی دارد.

     

    طراحی ایکس55 بسیار مدرن است و در نمای ظاهری و داخلی از ظرایف زیادی برخوردار است. چراغ های جلو و طرح جلو پنجره در این خودرو بسیار جذاب هستند و دستگیره های مخفی این خودرو که بعد از باز کردن خودرو با ریموت از بدنه بیرون می آیند. در داخل اتاق نیز طراحی صندلی ها، داشبورد و ادوات دیگر بسیار مدرن و جسورانه طراحی شده اند. صندلی های اسپرت، کنسول میانی با طراحی معلق، دریچه های سیستم تهویه متفاوت همه و همه با الگو گرفتن از کابین جت جنگنده طراحی شده اند.

    لیست امکانات رفاهی و سیستم های ایمنی این خودرو هنوز به صورت دقیق منتشر نشده اما بر اساس آنچه از ظواهر خودرو مشخص است، ایکس55 با می توان جز یکی از پر آپشن ترین خودروهای وارداتی به حساب آورد. هیچ اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه این خودرو از سوی شرکت سانیار موتور اعلام نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط