فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

کاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبکه خدمات پس از فروش سایپا

عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک گفت: پذیرش خودروهای تحت پوشش گارانتی در شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ۵ ماه نخست سال جاری، نسبت به متوسط میزان پذیرش در مدت مشابه در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲، با وجود افزایش تعداد خودروهای تحت پوشش گارانتی، به میزان ۳۵ درصد کاهش داشته است.

کاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبکه خدمات پس از فروش سایپا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، مجتبی معظمی با بیان این مطلب و با اشاره به افزایش کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا، ادامه داد: اتخاذ سیاست‌های درست در قبال شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا، به رشد و افزایش سهم بازار شبکه خدمات پس از فروش این گروه برای خودروهای وارانتی منجر شده است.

    او افزود: در حال حاضر مشتریان محترم گروه سایپا پس از دوران گارانتی خودروی خود نیز می‌توانند با مراجعه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش، ضمن برخورداری از خدمات ثبت و کنترل شده در شبکه، از اصالت قطعات و خدمات ارائه شده توسط نمایندگی‌های سایپایدک بهره‌مند شوند.

    مدیرعامل سایپایدک تصریح کرد: نتایج حاصل از ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و اخذ رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک، گویای حرکت درست این شرکت در مسیر تعالی و افزایش رضایت‌مندی مشتریان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط