فونیکسریمکسبهتام

سازمان بورس: بانک صادرات اثرات سود و زیان فروش بلوک ایران خودرو را افشا کند

عصر خودرو- سعید واشقانی فراهانی، سرپرست اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص معامله اخیر بلوک سهام ایران خودرو که توسط بانک صادرات عرضه شده گفت: طی نامه ای از بانک صادرات درخواست افشای اطلاعات برای تاثیرات سود و زیانی فروش بلوک ایران خودرو خواهیم داشت.

سازمان بورس: بانک صادرات اثرات سود و زیان فروش بلوک ایران خودرو را افشا کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از بورس 24، روز گذشته معامله بلوک 3.36 درصدی سهام شرکت ایران خودرو که عرضه کننده آن بانک صادرات بود انجام شد. بانک صادرات این بلوک را با قیمت 3200 ریال عرضه کرد. بیش از 10.1 میلیارد سهم ایران خودرو از طریق کارگزاری بانک صادرات، به صورت نقد و شرایطی تعیین و واگذار شد که ارزش این معامله بیش از 3200 میلیارد تومان بود.

    سعید واشقانی فراهانی، سرپرست اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص معامله اخیر بلوک سهام ایران خودرو که توسط بانک صادرات عرضه شده گفت: طی نامه ای از بانک صادرات درخواست افشای اطلاعات برای تاثیرات سود و زیانی فروش بلوک ایران خودرو خواهیم داشت.

    وی گفت: احتمالا نماد بانک صادرات برای ارائه اطلاعات متوقف خواهد شد.

    گفتنی است تحلیل ها نشان می دهد این معامله برای بانک صادرات 47 ریال سود به ازای هر سهم این بانک دارد که برای بانک صادراتی که در گزارش 3 ماهه ابتدای سال 1402 به ازای هر سهم 21 ریال سود اعلام کرده، رقم قابل توجهی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط