فونیکسریمکسبهتام

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده:

پذیرفته‌شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه ستاد ثبت نام کنند

عصر خودرو- رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند.

پذیرفته‌شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه ستاد ثبت نام کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه با اشاره به این که در مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو 19 هزار متقاضی تایید صلاحیت شده‌اند، افزود: برای این متقاضیان که محصولاتشان را از شرکت‌های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده‌اند، از سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

    وی افزود: بر این اساس متقاضیان می‌توانند از یکماه قبل از فصل تحویل خودروشان با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی به عنوان متقاضی اقدام و پس از انتخاب مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.

    رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان این که زمان ثبت‌نام از سوی سامانه ستاد نوسازی برای متقاضیان پیامک می‌شود خاطرنشان کرد: تا پیش از ارسال پیامک امکان ثبت‌نام در سامانه ستاد برای این دسته از متقاضیان فراهم نیست.

    وی یادآور شد: در حال حاضر امکان ثبت‌نام متقاضیانی که خودرو جایگزین خود را در تابستان و پاییز 1402 دریافت می‌کنند در سایت ستاد فراهم است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط