فونیکسریمکسبهتام

جیلی از برند روباتیک خودرو رونمایی کرد

عصر خودرو- گروه هولدینگ جیلی، خودروساز چینی از یک برند فناوری هوشمند ممتاز JI YUE رونمایی کرد که با همکاری جیلی با شرکت فناوری بایدو در زمینه رباتیک خودرو است. JI YUE ۰۱، مدل پرچمدار تحت نام تجاری جدید توسط جیلی تولید خواهد شد و انتظار می‌رود در سه ماهه آخر سال جاری عرضه شود.

جیلی از برند روباتیک خودرو رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، جیلی همچنین اعلام کرد که بایدو دانش خود را در کابین خلبان هوشمند، رانندگی خودکار و فناوری‌های هوش مصنوعی ارائه می‌کند که در خودروهای JI YUE به کار خواهند رفت.

    بر اساس این بیانیه، خدمات و بازاریابی برای 01 JI YUE فراتر از نظارت بر فروش، همچنین شبکه شارژ خود را در چین ایجاد و توسعه خواهد داد تا تقاضای مصرف کنندگان برای خودروهای هوشمند الکتریکی هوشمند را برآورده کند. همچنین وب‌سایت وزارت صنعت چین نشان داد که سه خودروی الکتریکی با نام تجاری JI YUE به دنبال تأییدیه‌های نظارتی هستند.

    طبق گزارش رویترز، جیلی با بایدو سرمایه‌گذاری مشترکی برای سرمایه‌گذاری خودروهای برقی جیدو داشته است. این برند در ماه ژوئن یک خودروی مفهومی «ربات» را به بازار عرضه کرد که اولین وسیله نقلیه‌ای است که توسط این خودروساز و بایدو ساخته شده است زیرا شرکت‌های فناوری جهانی در تلاش برای توسعه خودروهای هوشمند هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم