فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار پایتخت:

۲۳۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شوند

عصر خودرو- معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام ورود تدریجی اتوبوس‌های بازسازی‌شده به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، از ورود ۱۰ دستگاه اتوبوس دوکابین اورهال‌شده به خطوط اتوبوسرانی از امروز خبر داد و گفت: در ادامه مسیر توسعه ناوگان اتوبوسرانی، تا پایان سال علاوه بر خرید ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید، حدود یک هزار دستگاه اتوبوس نیز بازسازی و وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شوند.

۲۳۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، جلال بهرامی با تاکید بر این که دو موضوع خرید و بازسازی اتوبوس در شرکت واحد به صورت ویژه پیگیری و دنبال می‌شود، افزود: طبق برنامه، تا پایان این دوره مدیریت شهری در حوزه اتوبوسرانی باید 7500 دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان اتوبوسرانی داشته باشیم تا بتوانیم وقفه طولانی‌مدت در افزایش ناوگان را به مرور جبران کنیم.

    وی با اشاره به این که برای بازسازی یک هزار دستگاه اتوبوس ملکی و خصوصی تا پایان سال برنامه‌‌ریزی لازم انجام شده است، اظهار کرد: بخشی از این اتوبوس‌ها تا مهرماه و ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به چرخه خدمات‌رسانی اضافه می‌شوند.

    بهرامی با بیان این که 10 دستگاه اتوبوس دوکابین اورهال شده است و از امروز مجددا وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شوند، تصریح کرد: بازسازی کامل این اتوبوس‌ها در بخش‌های بدنه، اتاق، کف، اتوبوس و تعمیر کلی از طریق بودجه منابع عمومی شهرداری تهران انجام شده است و از امروز به خطوط تندرو اضافه می‌شوند.

    معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری به صورت مستقل و با تأمین ١۰۰ درصد منابع مورد نیاز از محل ظرفیت‌های خود، قراردادهایی را بابت ساخت سه هزار دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی با شرکت‌های داخلی سازنده منعقد کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط