فونیکسریمکسبهتام

طرح فروش ویژه ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط در نمایندگی پرشیا خودرو نیاوران کد ۱۰۹

عصر خودرو- شرکت پرشیا خودرو در " کد ۱۰۹ نیاوران"، از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ مردادماه اقدام به برگزاری طرح فروش ویژه نقد و اقساط خودروهای ب ام و و مینی بصورت محدود نموده است.

طرح فروش ویژه ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط در نمایندگی پرشیا خودرو نیاوران کد ۱۰۹
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، علاقمندان می‌توانند با حضور در این نمایندگی با بهترین شرایط نقد و اعتباری اقدام به خرید خودروهای موجود در طرح نمایند. 

    در این طرح امکان خرید اعتباری انواع خودروهای ب ام و مینی با پیش پرداخت های 50 و 60 درصد و با بازپرداخت اقساط 12 برای همه خریداران فراهم است.

    این طرح با شرایط ویژه شامل تخفیف‌های کمیسیون خرید نقدی خودرو و محاسبات ویژه خرید اعتباری منحصرا در بازه زمانی اعلام شده، فرصتی مناسب برای علاقمندان به برندهای مطرح ب ام و و مینی است تا بتوانند اقدام به خرید خودرو نمایند.

    همچنین به اطلاع  می‌رساند برای برخی از خودروهای منتخب موجود در این طرح گارانتی در نظر گرفته شده است.

    متقاضیان خرید در این طرح جهت بازدید از خودروها موجود در طرح، می‌توانند در روزهای 16 تا 18 مرداد به محل نمایندگی 109 پرشیا خودرو واقع در تهران، نیاوران، بین میدان نیاوران و خیابان کامرانیه، پلاک 59 مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 02126453876 و 02126453751  و شماره موبایل 09123488469 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط