فونیکسریمکسبهتام

افزایش فروش خوروهای چینی در قاره آفریقا

عصر خودرو- خودروسازان چینی در سال‌های اخیر با ارتقای کیفیت و قیمتی ارزان نسبت به سایر خودروسازان توانسته اند تا مشتریان بازار قاره آفریقا را جذب کنند.

افزایش فروش خوروهای چینی در قاره آفریقا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب خودروهای چینی به ویژه در سال های اخیر سبب شده است، مشتریان در بازارهای قاره آفریقا تمایل بیشتری برای خرید خودروهای چینی داشته باشند.

    چین با اتکا به روش هایی مانند ارتقای کیفیت و رویکرد متفاوت در زمینه بازاریابی سبب افزایش رضایت مشتریان شده است.

    خبرگزاری شینهوا در همین راستا نوشت: 10 شرکت خودرو ساز چین از سال 2006 وارد بازار آفریقای جنوبی شده اند که با اعمال تغییرات در کیفیت و فناوری خودروها توانسته اند تا سال 2022 حجم فروش خود را به 35 هزار دستگاه برسانند. پیش بینی می شود در سال 2023 حجم فروش این خودروسازها به بیش از 40 هزار دستگاه برسد.

    «اسامه عبدالمجید» رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو مصر در رابطه با افزایش فروش خودورهای چینی درقاهره، گفت: با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوب خودروهای چینی، مشتریان مصری تمایل زیادی به خرید آنها دارند.

    بر اساس آمار اتحادیه خودرسازان چین، این کشور در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با صادرات 2.14 میلیون دستگاه خودرو که نسبت به سال گذشته 75.7 در صد افزایش داشته، تبدیل به بزرگترین صادرکننده خودرو در جهان شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم