فونیکسریمکسبهتام

فروش ماهانه خودرو در آمریکا افزایش می‌یابد

عصر خودرو- انتظار می‌رود فروش خودرو در ماه جولای بازار آمریکا روند افزایشی داشته باشد.

فروش ماهانه خودرو در آمریکا افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت تحقیقات خودرویی S&P Global Mobility اعلام کرد که حجم فروش خودرو‌های سبک جدید ایالات متحده در ماه ژوئیه مجدداً افزایش پیدا می‌کند، زیرا کاهش مشکلات زنجیره تامین به خودروسازان کمک می‌کند تا تولید خود را برای پاسخگویی به تقاضای خریداران افزایش دهند.
    S&P پیش بینی کرده است که فروش خودرو‌های سبک جدید در ماه ژوئیه به 1.33 میلیون دستگاه برسد که 18 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته است. همچنین پیش‌بینی فروش خودرو‌های سبک آمریکا در سال 2023 از 15.1 میلیون دستگاه به 15.4 میلیون دستگاه ارتقا یافت.

    خودروسازان بزرگ جهانی دلیل افزایش فروش خودرو‌های جدید در سه ماهه دوم را بهبود عرضه و تقاضای قوی گزارش کرده‌اند که نشان می‌دهد افزایش نرخ‌های بهره هنوز تاثیر معناداری بر خرید نداشته است.

    کریس هاپسون، تحلیلگر اصلی در شرکت تحقیقاتی S&P گفت: فروش خودرو‌های سبک جدید در ماه ژوئیه به پیشرفت خود ادامه خواهد داد، که منعکس کننده تقاضای پایدار است.

    با این حال، در نیمه دوم سال، تورم بالا می‌تواند منجر به مسائلی در زمینه مقرون به صرفه بودن خودرو‌ها و کاهش تقاضا شود و از طرفی پیشرفت‌های تولید، موجودی خودرو‌ها را سریعتر از آنچه پیش بینی می‌شد افزایش دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم