فونیکسریمکسبهتام

آغاز عرضه چانگان وارداتی با قیمت ۱.۱ میلیارد تومان از هفته آینده

عصر خودرو- با تغییر حقوق ورودی خودرو در سال ۱۴۰۲ قرار است هفته آینده عرضه چانگان های وارداتی با قیمت جدید آغاز شود.

آغاز عرضه چانگان وارداتی با قیمت ۱.۱ میلیارد تومان از هفته آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، شورای رقابت خردادماه امسال قیمت چانگان وارداتی را اعلام کرد که براساس آن قیمت فروش درب انبار واردکننده خودرو چانگان CS 35 پلاس تیپ دو، 849 میلیون و 628 هزار تومان و قیمت چانگان CS 35 پلاس تیپ 3 نیز 904 میلیون و 470 هزار تومان اعلام شده است.

    با اعلام قیمت پایه چانگان وارداتی توسط شورای رقابت، شرکت سایپا نیز با محاسبه هزینه های قانونی شامل عوارض قانونی شماره گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط ، حمل تا شبکه توزیع، کمیسیون فروش قیمت فروش این خودرو را با اختلاف 260 تا 280 میلیون تومانی منتشر کرد.

     

    البته نکته مهم اینجاست قیمت های اعلامی شرکت سایپا با محاسبه حقوق ورودی 55 درصدی خودروهای سواری تعیین شده بود ولی با ابلاغ حقوق ورودی جدید که توسط هیأت دولت در 21 خردادماه به تصویب رسید، حقوق ورودی خودروهای سواری تغییر و به 70 درصد رسیده است که بر همین اساس قیمت چانگان رشد 65 میلیون تومانی را تجربه کرد.

    شنیده ها حاکی است، قرار است هفته آینده عرضه چانگان های وارداتی با قیمت جدید آغاز شود و اگر تغییرات قیمتی در خصوص این خودرو توسط شورای رقابت با لحاظ حقوق ورودی جدید اعمال شود شرکت سایپا هزینه های اضافی را به مشتریان برگشت خواهد داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط