فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه سایپا خبر داد:

خودروهای تجاری سایپا در راه کنیا

انعقاد تفاهم نامه صادرات خودروهای زامیاد به کنیا

عصر خودرو- محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گفت و گویی ضمن اعلام خبر فوق افزود: گروه سایپا در راستای سیاستهای صادرات محور دولت مردمی در بازارهای هدف مدنظر دولت فعال شده است.

خودروهای تجاری سایپا در راه کنیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی زامیاد، وی که در حاشیه دیدار دکتر رئیسی رییس جمهور کشورمان با تجار و فعالان اقتصادی کنیا و ایران سخن می گفت، خاطرنشان کرد: بدین منظور قصد داریم خودروهای وانتنیسان راست فرمان، ون و ساینا LPG و CNG را برای استفاده درسیستم حمل و نقل بار و مسافر این کشور افریقایی صادر کنیم.

    در ادامه، سید محسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین زامیاد و شرکت های "وائل" و "کوئیک بنک" برای ایجاد سایت مونتاژ و فروش در کنیا و کشورهای شرق آفریقا یادآور شد: با توجه به اینکه خودروها در کنیا بصورت راست فرمان هستند، مقرر گردید در نخستین سال توافق، صادرات 1000 دستگاه وانت راست فرمان زامیاد، همچنین تکمیل فرآیند سایت مونتاژ در بندر مومباسا صورت پذیرد.

    وی در ادامه با اشاره به توسعه صادرات محصولات شرکت زامیاد به کنیا خاطرنشان کرد: در فاز بعدی این تفاهم نامه مقرر گردید ارسال 500 دستگاه ون مسافری راست فرمان در دستور کار شرکت زامیاد قرار گیرد.

    گفتنی است، ارائه خدمات پس از فروش و همچنین فروش قطعات خدماتی به کشورهای شرق آفریقا از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط