فونیکسریمکسبهتام

شکایت انجمن اسقاط از تخلف یک شرکت به علت دریافت هزینه نامتعارف

عصر خودرو- ­رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: شکایت انجمن از شرکتی که به بهانه طرح جایگزینی خودرو از ثبت نام کنندگان پول دریافت کرده به دادگاه ارسال می‌شود و ایران خودرو هم به علت قرار دادن نشانی سایت این شرکت در وبگاه خود باید پاسخگو باشد.

شکایت انجمن اسقاط از تخلف یک شرکت به علت دریافت هزینه نامتعارف
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صداوسیما، محمد مشهدی شریف افزود: این شرکت متخلف بهمن ماه سال گذشته، از هزار و 600 متقاضی جایگزینی خودرو هر کدام 460 هزار تومان دریافت کرده که غیر قانونی بوده و انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو پیگیر موضوع است.

    وی با بیان اینکه این انجمن به سهامداران شرکت مربوطه برای برگرداندن پول‌های اضافه از متقاضیان تذکر داده، اما تاکنون در این زمینه اقدامی انجام نداده است گفت: انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو، در حال شکایت از این شرکت است.

    مشهدی شریف با اشاره به اینکه شرکت متخلف، پروانه فعالیت خود را از وزارت صمت دریافت کرده و با توجه به نماد اعتمادی که دارد اقدام آن غیر قانونی است گفت: این شرکت مدعی است که 460 هزار تومان، هزینه خدماتی مثل ارسال پیامک از فرایند اسقاط خودرو به متقاضیان است، اما مبلغ درخواستی متناسب با خدماتی که این سایت ارائه می‌دهد نیست.

    وی گفت: به زودی دادخواست شکایت انجمن از این شرکت به دادگاه ارسال می‌شود و ایران خودرو هم به دلیل پیوندی که داشته باید پاسخگو باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط