فونیکسریمکسبهتام

شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو برگزار می کند:

بزرگترین رویداد صنعت خودروی کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو

عصر خودرو- شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و شکوفایی صنعت خودروی کشور، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را با حمایت انجمن قطعه‌سازان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

بزرگترین رویداد صنعت خودروی کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، سید هادی سیدفضلی، مدیرعامل شرکت بین‌المللی بازرگانی ایدرو در خصوص برپایی نمایشگاه سال جاری گفت: به دلیل استقبال چشمگیر و بی‌نظیر تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان زنجیره لوازم و قطعات خودرو کشور و حجم بالای درخواست‌کنندگان در این رویداد با همکاری نمایشگاه بین المللی تهران، ضمن افزایش متراژ مفید نمایشگاه، تمام سالن‌‎های موجود، در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است تا ضمن حمایت از تولید داخلی و صنعت خودروی کشور، امکان حضور حداکثری صنعتگران کشور در این گردهمایی بزرگ میسر شود.

    او افزود: از نقاط عطف این رویداد حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های صنعتی از نقاط مختلف کشور، در راستای ایجاد زمینه‌های ارتباط دانشگاه و صنعت است. از سوی دیگر حضور هلدینگ‌های بین‌المللی تامین قطعات خودرو، تولید کنندگان لوازم و قطعات خودرو از کشورهای مختلف نیز می‌تواند امکان ایجاد زمینه‌ انتقال دانش و تکنولوژی و توسعه فناوری‌های حوزه تولید قطعات را تسهیل کند و قطعا این نمایشگاه، از لحاظ کمی و کیفی و محتوایی از نمایشگاه‌های سال‌های قبل متمایز خواهد بود.

    فضلی تصریح کرد: زمان ثبت نام در این نمایشگاه به اتمام رسیده و دعوت از هیئت های تجاری، میهمانان مراسم افتتاحیه، سفرای کشورهای مختلف و مقامات کشوری نیز انجام شده و همه شرایط آماده برگزاری بزرگترین رویداد خودرویی نمایشگاهی ایران در تاریخ 22 تا 25 مردادماه 1402 است.

    گفتنی است این نمایشگاه در متراژی حدود 80 هزار متر مربع و با حضور بیش از 700 شرکت از 15 کشور مختلف از جمله چین، ترکیه، هند و ..... و بیش از هزار تولید کننده داخلی برگزار می شود.در این نمایشگاه بیش از 80 شرکت دانش بنیان نیز حضور خواهند داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط